Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507327

Topicstarter
Er worden verschillende konig hav-ir20,21,22,23 internetradio op internet aangeboden met nogal verschillende prijzen. Een beschikbare manual vermeld alle typen (20,21,22,23) maar geeft niet de verschillen aan. Konigelectronics.com/nl geeft geen informatie want de gevraagde typen "zijn uit ons assortiment" ! Hebben jullie ervaring met deze internetradio's en enig idee wat de verschillen zijn (behalve dan de prijs)? En enig idee waarom konig ze uit het assortiment hebben gehaald? Hard- en software problemen? Te weinig afzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Als je even had gegoogled, had je gezien dat er een site was die alle modellen aanbiedt, en zit het verschil hem enkel in kleur. Konig gebruikt wel eens verschillende type nummers voor 1 model met verschillende varianten.

Waarom ze uit het assortiment zijn gehaald: ik heb zelf een tijdje Konig ingekocht bij Nedis, en mijn broer doet het nog steeds. Konig doet dat nu eenmaal, ze maken nogal veel wijzigingen per dag in het assortiment. Daarnaast kopen ze vaak gewoon Chinees spul dat ze rebranden. Als de fabrikant die dingen dan niet meer maakt, worden ze gewoon niet meer door Konig uitgebracht.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507327

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:54:
Als je even had gegoogled, had je gezien dat er een site was die alle modellen aanbiedt, en zit het verschil hem enkel in kleur. Konig gebruikt wel eens verschillende type nummers voor 1 model met verschillende varianten.

Waarom ze uit het assortiment zijn gehaald: ik heb zelf een tijdje Konig ingekocht bij Nedis, en mijn broer doet het nog steeds. Konig doet dat nu eenmaal, ze maken nogal veel wijzigingen per dag in het assortiment. Daarnaast kopen ze vaak gewoon Chinees spul dat ze rebranden. Als de fabrikant die dingen dan niet meer maakt, worden ze gewoon niet meer door Konig uitgebracht.
Bedankt. Ik heb overigens wel gegoogled, maar vond die site niet. Bij nedis staat overigens bij de konig internetradio 'out of program'. Als het bij andere aanbieders alleen om de kleur is: er zit nogal verschil in de prijs! Verder vraag ik mij natuurlijk af hoe het zit met garantie, als de 'fabrikant' niet thuis geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Anoniem: 507327 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:08:
[...]

Bedankt. Ik heb overigens wel gegoogled, maar vond die site niet. Bij nedis staat overigens bij de konig internetradio 'out of program'. Als het bij andere aanbieders alleen om de kleur is: er zit nogal verschil in de prijs! Verder vraag ik mij natuurlijk af hoe het zit met garantie, als de 'fabrikant' niet thuis geeft.
Garantie heb je altijd, echter kan de fabrikant mogelijk geen alternatief leveren. Dat is het probleem van de winkel hoe dan ook.

En ondnaks de wisselende prijzen zijn het toch echt dezelfde apparaten. Maar Nedis heeft sowieso een vreemd prijsbeleid, dus verschillende inkoopprijzen zie ik zo gebeuren tussen verschillende kleuren, die de webshops dan mogelijk overnemen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.