Op dit moment gebruik ik winroute om ervoor te zorgen dat iedereen hier internet heeft. Dat gaat vrij goed. Alle mogelijke toepassingen werken (ping, ICQ, gamen, napster, etc). Er zijn echter een aantal nadelen:
- het is niet mogelijk om te zien of andere users de verbinding gebruiken
- het is niet mogelijk om met multilink ISDN in te bellen
- het is niet mogelijk om zaken te cachen
- het is niet mogelijk om per dialup een SMTP forward in te stellen
In het verleden heb ik veel plezier gehad van Wingate. Toen Windows 2000 uitkwam bleek helaas dat Wingate erg veel problemen hiermee had. Daarom dus overgestapt op Winroute.
Op de website zie ik echter dat Wingate 4.3 uit is, met verbeterde ENS, volledig compatible met Win2k, etc..
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die Wingate 4.3 gebruiken. Ik zou graag willen weten:
- of alle programma's met ENS goed werken (ping, tracert, ssh, ICQ, IRC, games)
- of ENS onder Windows 2000 stabiel is
Als je andere op/aanmerkingen hebt waarvan je denkt dat die voor mij relevant zijn, post ze aub ook
- het is niet mogelijk om te zien of andere users de verbinding gebruiken
- het is niet mogelijk om met multilink ISDN in te bellen
- het is niet mogelijk om zaken te cachen
- het is niet mogelijk om per dialup een SMTP forward in te stellen
In het verleden heb ik veel plezier gehad van Wingate. Toen Windows 2000 uitkwam bleek helaas dat Wingate erg veel problemen hiermee had. Daarom dus overgestapt op Winroute.
Op de website zie ik echter dat Wingate 4.3 uit is, met verbeterde ENS, volledig compatible met Win2k, etc..
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die Wingate 4.3 gebruiken. Ik zou graag willen weten:
- of alle programma's met ENS goed werken (ping, tracert, ssh, ICQ, IRC, games)
- of ENS onder Windows 2000 stabiel is
Als je andere op/aanmerkingen hebt waarvan je denkt dat die voor mij relevant zijn, post ze aub ook
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP