Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Vast meld 7 Trojans op mijn telefoon die door whatsapp binnen gekomen zouden zijn.
Het zelfd bij 3 klasgenoten die gescand hebben met Avast.

Weet iemand of Avast een beetje "over gevoelig" is, want met andere scanners als AVG, GData en Bitdefender wordt er niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:57
Heb toevallig hetzelfde probleem met de Trebuchet Launcher van Cyanogenmod. Ik denk dat het een probleem van Avast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb hetzelfde probleem ( Sony XZ, Whatsapp+Avast) en lees hier ook, is sinds vandaag bij veel meer mensen.

http://www.androidworld.n...ngegeven-als-malware.html

En wat nu doen ?

Dit heb ik dus ook:

"Ook bij mij begon Avast vanochtend eerst WhatsApp als malware te rapporteren, gevolgd door mijn contacten en inmiddels, na een volledige scan, zou trojan horse Fakelnst-EY al 11 apps geinfecteerd hebben! Net als andere in dit topic naar mijn weten niets afwijkends gedaan, geen vreemde zaken en alle apps netjes uit de Playstore gehaald! Deinstalleren en opnieuw installeren (voorzover mogelijk want app Contacten kon niet verwijderd worden)"

Dat wordt dus Avast eraf knallen totdat het opgelost is. Zie geen andere optie nu...

[ Voor 53% gewijzigd door JediUberknaft op 21-03-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb zojuist even handmatig Avast geupdate, en de meldingen zijn weg tot nu toe ...