Ik ben bezig met het schrijven van een extensie om mijn 'New Tab'-pagina te vervangen in Google Chrome.
Dit is mijn manifest.json:
Zonder het includen van content-scripts doet dit wat het moet doen: het overriden van de 'New Tab'-pagina met mijn i.html.
Om die i.html wat appetijtelijker uiterlijk te geven, wil ik Jquery gebruiken. Dit meestal geen probleem, bijvoorbeeld:
Het probleem is echter: een nieuwe tab heeft een blanco omni-box: dat zorgt ervoor dat ik geen match kan krijgen met een specifieke URL.
Ik heb veel zoekwerk gedaan naar deze kwestie, maar heb tot nu toe geen oplossing gevonden.
Nu hoop ik dat er mede-Tweaker is die me uit de brand helpt met de gouden tip
Dit is mijn manifest.json:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| { "name": "Change new tab page", "version": "1.0", "content_scripts": [ { "matches": [""], "js": ["jquery.js"] } ], "incognito": "split", "chrome_url_overrides": { "newtab": "i.html" }, "manifest_version": 2 } |
Zonder het includen van content-scripts doet dit wat het moet doen: het overriden van de 'New Tab'-pagina met mijn i.html.
Om die i.html wat appetijtelijker uiterlijk te geven, wil ik Jquery gebruiken. Dit meestal geen probleem, bijvoorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
| "content_scripts": [ { "matches": ["http://www.google.com/*"], "js": ["jquery.js"] } ], |
Het probleem is echter: een nieuwe tab heeft een blanco omni-box: dat zorgt ervoor dat ik geen match kan krijgen met een specifieke URL.
Ik heb veel zoekwerk gedaan naar deze kwestie, maar heb tot nu toe geen oplossing gevonden.
Nu hoop ik dat er mede-Tweaker is die me uit de brand helpt met de gouden tip