Laptops filteren op processor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een simpele laptop voorzien van een i3 processor. Welke i3 is in eerste instantie niet zo van belang, samen met andere opties kan ik daar later een selectie op maken. Wat ik wel erg omslachtig vind, is dat ik als ik alle laptops met een i3 processor wil zien, ik maar liefst 22 verschillende processors moet aanklikken.

Als ik alleen Intel processors wil zien, moet ik me al helemaal een RSI-duim klikken.

Is het mogelijk om (zoals in vervlogen tijden) weer te kunnen filteren op bijvoorbeeld: Intel -> i3, maar ook Intel -> i3 en i5 en i7? Zeker de minder technische bezoeker zal hier veel baat bij hebben denk ik.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik jij echt met je duim? Wat is er met je wijsvinger gebeurt? Een logische methode (work around) die ik gebruik is om alleen aan te klikken waar een groot getal achter staat tussen de '()' haakjes. Dan heb je ook meteen de CPU te pakken die het meest geleverd word op dit moment wat vergelijken makkelijk maakt en weergeeft wat er 'hot' is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan ook met tab naar de volgende checbox springen en die met de spatiebalk aan of uit zetten, maar goed, dat is verder natuurlijk niet echt een antwoord op de vraag van de topicstarter :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het is inderdaad niet mogelijk om een te kunnen groeperen binnen een filter, bijvoorbeeld om alle i3, i5 of i7 CPU's in een keer te selecteren. Dit is ook nooit mogelijk geweest, dus over welke 'vervlogen tijden' je het hebt, weet ik niet.

Zoals je misschien gemerkt hebt aan de standaard ingeklapte secundaire filters, daar waar je vroeger tot twee weken geleden op 'Toon alle filters' moest klikken (en je een enorme lijst kreeg), zijn we inmiddels bezig om langzamerhand de (werking van de) filters meer richting 2013 te brengen. Ook deze wens, van het kunnen groeperen van verschillende opties binnen een filter, hebben wij geuit naar development. Voor zover ik weet is het idee niet direct afgeschoten, maar heeft het nogal technische haken en ogen. Mocht deze feature er dus komen, is er een kans dat het nog even duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Topicstarter
Ik dacht toch echt dat het vroeger wel kon, maar wellicht ben ik abuis. Fijn dat het op de agenda staat, meer kan ik niet vragen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires