Deze week heb ik een XFX 8800GTS overgenomen van een tweaker om te gebruiken in een HTPC.
Ik wou deze graag testen en had enkel mijn eigen PC ter beschikking. Hier zit normaal een Asus HD-6870 in.
Nu ben ik zonder deinstalleren van AMD drivers gewoon de XFX gaan installeren.
Heb hierna de NVidea drivers geinstalleerd en getest of de kaart werkte.
De kaart deed het verder prima. Beeld was goed. Gamen ging niet zo goed maar ik dacht dat het aan de oudere kaart lag die het niet trok. (max 30 FPS op blackops2 met medium setting 1080P)
Nu heb ik mijn eigen kaart weer terug geinstalleerd en aangesloten en is het niet meer te doen in BlackOps2.
FPS gaat niet meer naar de 60FPS was hij voorheen wel deed. Ik moet de settings in BO2 op LOW zetten waarnaar de GPU een load van 90% t/m 99% aangeeft en hij ook richting de 70 graden gaat en hij dan een FPS van rond de 45 uitpompt.
Lijkt mij dat er hier een software isseu is waardoor er problemen ontstaand bij het gamen.
Heb hetvolgende al geprobeert:
- Systeem herstel van 1 week oud.
- Drivers gedeinstalleerd, met Nvidea kaart erin en eruit.
- Driversweeper drivers laten verwijderen.
- nieuwste AMD drivers geinstalleerd. (asus site)
Wat ik nog wil proberen:
- Blackops2 opnieuw installeren.
Heb BlackOps1 ook geprobeert en hier lijkt het probleem niet voor te komen. Dus ga straks als ik tijd heb eerst Blackops2 opnieuw installeren. Kan het zijn dat BlackOps2 ook nog oude drivers ziet? (nvidea)
Iemand nog andere suggesties?
PS, ik ga niet meer NVidea kaarten in een AMD systeen installeren en andersom
Ik wou deze graag testen en had enkel mijn eigen PC ter beschikking. Hier zit normaal een Asus HD-6870 in.
Nu ben ik zonder deinstalleren van AMD drivers gewoon de XFX gaan installeren.
Heb hierna de NVidea drivers geinstalleerd en getest of de kaart werkte.
De kaart deed het verder prima. Beeld was goed. Gamen ging niet zo goed maar ik dacht dat het aan de oudere kaart lag die het niet trok. (max 30 FPS op blackops2 met medium setting 1080P)
Nu heb ik mijn eigen kaart weer terug geinstalleerd en aangesloten en is het niet meer te doen in BlackOps2.
FPS gaat niet meer naar de 60FPS was hij voorheen wel deed. Ik moet de settings in BO2 op LOW zetten waarnaar de GPU een load van 90% t/m 99% aangeeft en hij ook richting de 70 graden gaat en hij dan een FPS van rond de 45 uitpompt.
Lijkt mij dat er hier een software isseu is waardoor er problemen ontstaand bij het gamen.
Heb hetvolgende al geprobeert:
- Systeem herstel van 1 week oud.
- Drivers gedeinstalleerd, met Nvidea kaart erin en eruit.
- Driversweeper drivers laten verwijderen.
- nieuwste AMD drivers geinstalleerd. (asus site)
Wat ik nog wil proberen:
- Blackops2 opnieuw installeren.
Heb BlackOps1 ook geprobeert en hier lijkt het probleem niet voor te komen. Dus ga straks als ik tijd heb eerst Blackops2 opnieuw installeren. Kan het zijn dat BlackOps2 ook nog oude drivers ziet? (nvidea)
Iemand nog andere suggesties?
PS, ik ga niet meer NVidea kaarten in een AMD systeen installeren en andersom
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |