Het is al weer wat tijd geleden sinds ik me laatste PC heb gebouwt (Onderhand ook al weer doorverkocht) en het gamen op me laptop begint me toch iets te tergend te worden. Dus ik heb al een build klaarstaan waar ik best zeker over ben. Ik probeer het budget op 800 te houden. 850 kan ook nog maar dan moet het het wel waard zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Ik doe niet aan video of foto bewerking dus hyperthreading zal ik echt niet nodig hebben. Daarnaast gewoon gebruik zoals websurven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro het liefst. Ik probeer het zo strak mogelijk rond die prijs te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Totaal niet eigelijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gebruikelijke. een moederbord met PS/2 is wel zo prettig. en Z77 voor het overclocken. Ik koop later nog een ventilator er bij voor de CPU. Voor nu lijkt overclocken me nog niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben echt geen fan van nVidia grafische kaarten. Dus liefst iets van AMD. Vandaar dat ik zelf ook voor de 7870 XT heb gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Groote maakt me niet veel uit. Verder wel het liefst zo stil en efficient mogelijk.
Dit is in ieder geval wat ik er zelf van heb gemaakt. De koelpasta zit er bij omdat zelf niet meer heb. Dus vandaar. Alvast bedankt voor alle hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Ik doe niet aan video of foto bewerking dus hyperthreading zal ik echt niet nodig hebben. Daarnaast gewoon gebruik zoals websurven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro het liefst. Ik probeer het zo strak mogelijk rond die prijs te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Totaal niet eigelijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gebruikelijke. een moederbord met PS/2 is wel zo prettig. en Z77 voor het overclocken. Ik koop later nog een ventilator er bij voor de CPU. Voor nu lijkt overclocken me nog niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben echt geen fan van nVidia grafische kaarten. Dus liefst iets van AMD. Vandaar dat ik zelf ook voor de 7870 XT heb gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Groote maakt me niet veel uit. Verder wel het liefst zo stil en efficient mogelijk.
Dit is in ieder geval wat ik er zelf van heb gemaakt. De koelpasta zit er bij omdat zelf niet meer heb. Dus vandaar. Alvast bedankt voor alle hulp
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
1 | MSI Z77A-G43 | € 79,99 | € 79,99 |
1 | Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 208,- | € 208,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 77,- | € 77,- |
1 | Corsair Carbide 200R | € 52,90 | € 52,90 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 52,50 | € 52,50 |
1 | XFX Pro 550W | € 52,60 | € 52,60 |
1 | Samsung 840 series SSD 120GB | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Arctic Silver Silver 5 - 3.5 Gram | € 5,59 | € 5,59 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 802,38 |