[PC] DayZ server opzetten Ideeën nodig!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 10:26
He Tweakers,

Ik wil met een paar vrienden een server opzetten. Maar we weten niet precies wat we willen.
Natuurlijk kan ik een gewone Dayz server runnen maar daar zijn er al zo veel van.

Wat zijn de dingen die jullie leuk vinden in een server? +100/200/300 Spawns? Custom buildings? Starting Gear?

Graag ideeën!!

Wat we zeker willen is.
  • 24/7 Day
  • Starting Pistol
  • Wat extra Car spawns.

[ Voor 15% gewijzigd door bulefy op 21-03-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Hier is een topic voor in de 'shooters' afdeling :) Extra gebouwen is zeker aan te raden anders kan je niet veel nuttigs vinden. Als starting gear minimaal een hakbijl, een verbandje en een morfine injectie voor als je ergens af valt. En als je de hoeveelheid voedsel op laag zet op de server ook eten en drinken. Verder gaat het er vooral om wat je zelf leuk vind, ga je voor hardcore of normaal. Ik zou de server juist zo inrichten als DayZ bedoeld is ...Als survival game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 10:26
Denk dat we de server niet te overdreven gaan maken. Wel een paar extra car / choppers maar verder niet veel meer. het zal dus worden
  • 24/7 Day (is nog niet zeker)
  • Starting Pistol / Map / 1 food / 1 drink / bandige / Painkiller / Morpihine
  • Wat extra Car spawns. (50 cars / 5 choppers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Deel je ons de servernaam? Ik wil binnenkort wel weer gaan spelen, en een server met Nederlanders/Tweakers lijkt me wel leuk.