Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 10:50
Hallo,

Ik heb hier een Medion P8610 met het volgende probleem. De laptop schakelt bij het opstarten (net na het biosscherm) de capslock toets in en start niet meer door. Als ik vervolgens een willekeurige toets in druk start die gewoon weer door. In windows heb ik de capslock functie al uitgeschakeld, echter zit je dan met het probleem dat je capslock dan niet kunt uitschakelen. Dit heb ik opgelost door capslock uit te schakelen met shift. Nu heb ik ondervonden dat de capslock toets schijnbaar iets druk op het gedeelte dat de capslock aanstuurt. Als ik namelijk de plastic capslock toets er af haal, wordt capslock niet ingeschakeld bij het opstarten en start die gewoon door. In de bios is helaas niet in te stellen dat die hier op niet mag blijven hangen. Zeer beknopte bios.

Mijn vraag is nu even is er ook een mogelijk dat ik capslock volledig kan uitschakelen tijdens het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Volgens mij kan dat niet, anders kan je nooit meer je BIOS in. Je kan beter het toetsenbord vervangen? > http://www.replacedirect.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 10:50
Heb het al opgelost, heb gewoon een stukje van dat toetsenbordrubbertje afgehaald zodat de toets er niet meer op drukt.

Overigens hoezo kun je dan nooit meer je bios in? Daar gebruik je F2 voor en niet caps lock :).