Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Mijn USB-aansluiting op mijn telefoon is kapot. In zijn laatste levensuren sprong mijn telefoon om de 5 seconden naar auto-stand, en trok daarmee de batterij snel leeg. Deze is nu onoplaadbaar. Wanneer ik een andere batterij in mijn telefoon doe is het effect hetzelfde. Opladen met een andere oplader heeft ook geen effect.

Mijn conclusie is dus dat die aansluiting kapot is. Nu heb ik deze telefoon net iets langer dan 2 jaar en zit ik dus buiten de garantie. Zijn dit soort aansluitingen niet ergens te koop? Ik kan het zelf niet vinden op de googlemachine..

Suggesties zijn welkom!

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Heb je geen telefoon winkeltje in de buurt. Die kleine privé zaakjes kunnen vaak een hoop voor je doen voor een redelijke prijs. Je kan ook Samsung bellen voor een prijs opgave maar denk dat je dan schrikt van de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:10
Gebruik hier als oplossing voor hetzelfde probleem een losse battery loader en wat externe batterijen van dx.com. Niet ideaal omdat je de batterij er steeds uit moet halen, maar je kan wel voor n heel weekend accus meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is vrij eenvoudig te vervangen.

Hier te bestellen: http://www.banggood.com/W...p-48676.html?currency=GBP
(UK warehouse is een paar dubbeltjes meer, maar dan heb je het snel in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Mocht je niet kunnen wachten en je wilt het snel reparen dan kan je altijd nog kijken of je een goede inboedelverzekering hebt. Kan je de reparatiekosten terugkrijgen. Ik heb zelf ook de S2 en mijn scherm was kapot, laten maken en opgegeven aan de verzekering en heb alles teruggekregen.
Thanks voor de link :) Die kan ik wel gebruiken

[ Voor 35% gewijzigd door Fixio op 21-03-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
@Dav1d Super Dav1d, je moet ff weten hoe ze dat precies noemen, dan vind je het wel. Thanks!

@Ruudvanelk Dat is niet handig, want er zit daar iets niet helemaal snor, waardoor er een soort bouncing kortsluiting is, wat hem steeds in en uit de auto-stand zet, waardoor hij binnen no-time leegloopt..

@Fixio Dat zal ik nakijken, maar Dav1d's oplossing kost ook maar €5..

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Dr_Dirk schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:33:
@Dav1d Super Dav1d, je moet ff weten hoe ze dat precies noemen, dan vind je het wel. Thanks!

@Ruudvanelk Dat is niet handig, want er zit daar iets niet helemaal snor, waardoor er een soort bouncing kortsluiting is, wat hem steeds in en uit de auto-stand zet, waardoor hij binnen no-time leegloopt..

@Fixio Dat zal ik nakijken, maar Dav1d's oplossing kost ook maar €5..
Ik denk dat jouw probleem ook wel makkelijk op te lossen is met Dav1d's oplossing. Heel snel en makkelijk te vervangen. Een scherm daarentegen is wel weer wat anders. Voor 5 euro zou ik dan inderdaad voor Dav1d's oplossing gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
Zo, heb het gemaakt en hij laadt weer!

Maarrrrrr nu heb ik bijna geen bereik meer. Heb het antennetje er zeker wel goed in gezet. Beetje jammer, maar was de moeite waard.

Curiousity is a bitch

Pagina: 1