WebTV van xs4all op iPhone 4 vs iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Gwaihir
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-12-2016
Hoi Tweakers,

Ik heb glasvezel internet van xs4all. Opzich ben ik heel tevreden, mede omdat ik tv kan kijken via iPad / iPhone.
Nu is er een opmerkelijk verschil tussen die beide:
Als ik op mijn iPad kijk kan ik makkelijk alle zenders kijken, instellingen wijzigen, schakelen tussen zenders en de tv gids, kortom prima.
Op mijn IPhone daarentegen start ik standaard in de programma gids en kan ik niets wijzigen.
Als ik een zender start, kan ik daarna ook niet meer "zappen" of scrollen in het zenderoverzicht.
De enige manier is om WebTV volledig uit te zetten en opnieuw te starten.
Ik heb deze vraag al aan de helpdesk van xs4all gesteld. Per mail kreeg ik de tip de browser cache te legen, dat heb ik gedaan, maar het helpt niet.
Ook moest ik QuickTime updaten, volgens mij heb ik de laatste versie...

Is dit nu normaal? Heeft iedereen dit? Of weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBigfoot
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 16:50
Nee, dit is niet normaal, ik heb geen glasvezel, wel snel internet, geen enkel probleem, zelfs niet als twee tv-ontvangers hun werk doen, een iPad en m'n iPhone.

Wellicht toch nog even wat spelen met de instellingen van Safari, cache legen en sowieso een keertje uit- en aanzetten.
Ik heb er zelf een "app" van gemaakt, misschien scheelt dat ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik heb geen glasvezel maar digitale tv van xs4all en als ik de programma gids voor me heb werkt alles prima, als ik eenmaal kijk en van zender wil wisselen kan ik niet meer scrollen door de programmagids. Sluit ik het af en open ik opnieuw is er weer niks aan de hand.

Word tijd dat ze er eens een goede app voor maken. Heb trouwens een 4s.