Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 21:37
Het viel mij op dat gister mijn batterij % op mijn HTC raar deed. Hij sprong in eens van 25 naar 10 % bij een restart van het toestel, vervolgens deed ie relatief lang met de laatste 10%. Toen ik hem daarna wou opladen, gebeurde er helemaal niks. Toen ik hem verbond aan de pc, werd het toetstel ook niet herkent oid. Al snel viel het toetsel uit en doet hij helemaal niets meer. Hij ligt al 8 uur aan de lader, maar helaas nog zonder resultaat. Wat moet ik doen? Heb hem besteld bij Studentmobiel, hoe zit dat dan met repareren en garantie enz?

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-07 20:37
Erg vervelend Joost!
Doet je ledlampje het nog wel tijdens het opladen?
En kan je nog in recovery mode komen of downloading mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Nee het ledlampje doet niets, ook vrij logisch als die niet oplaadt natuurlijk. Wat houden die mode's in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Heb voor de zekerheid maar een oplader van een vriend van me geprobeerd, zonder resultaat. Heb de micro-usb slot goed bekeken maar zie er niks aan.. Hopen dat dat het probleem niet is gezien het feit dat een reparatie daarvan 200 euro schijnt te kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-07 20:37
Joostjah schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:57:
Heb voor de zekerheid maar een oplader van een vriend van me geprobeerd, zonder resultaat. Heb de micro-usb slot goed bekeken maar zie er niks aan.. Hopen dat dat het probleem niet is gezien het feit dat een reparatie daarvan 200 euro schijnt te kosten..
Recovery mode is te bereiken via volume down en de power button ong. 10sec tot je beeld hebt. Je moet dan was wel factory reset uitvoeren. Sluit hem wel aan op het stopcontact. Kan je trouwens niet proberen om hem met de pc te verbinden?

Ik hoop dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Recovery mode lukt niet, wss is er daarvoor te weinig batterij.. En in de pc gebeurd er niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Joostjah schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:57:
Garantie claimen, klaar :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1