Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 17:39

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Na 2 jaartjes gebruik te hebben gemaakt van mijn Nexus S mag ik vanaf vandaag overstappen naar een andere provider. Ik weet nog niet precies wat ik voor telefoon ik ga nemen. Ik ben nogal kritisch op mijn mobiel. Mogelijke kanshebbers :

Sony Xperia Z
+ Waterdicht
afgevallen

HTC One
+Design , Scherm

Nexus 4
+ Opvolger van de Nexus S ( altijd eerste met android updates en een clean android )
- Niet in NL verkrijgbaar.
afgevallen

Iphone 5/4S
+ Sync met mijn Ipad Mini

Zoals jullie zien ben ik nogal een twijfelkont. Wat ik belangrijk vind is :

- Tethering naar mijn Ipad/Laptop indien nodig
- goed scherm
- een goede accu
- een stevige mobiel

Dat zijn eigenlijk mijn eisen aan een mobiel. Ik weet niet of ik nog andere mobiele telefoons vergeten ben maar ik heb de S3 er express niet tussen gezet.

Nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan na mijn eigen punten die ik heb aangegeven.Ik ben verder zelf ook opzoek naar de beste provider met :

200 belminuten - 1000mb internet - zonder toestel lease

Als iemand me een combo zou kunnen geven zou dat super zijn. _/-\o_
Ik ben namelijk al de hele avond aan het vergelijken maar ik kom er maar niet uit overal is het 18 maanden goedkoper of is het toestel opeens weer veel duurder.

[ Voor 7% gewijzigd door koelebobes op 21-03-2013 06:27 ]

BTC €94.837,08

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Wat versta je onder goed scherm?
Heb je een budget?

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
@Sawyer
Mooie kleuren weergave en een hoge brightness ( indien nodig meestal zet ik die op zijn laagst om de accu te besparen )
Kwa budget weet ik het nog niet maar ik denk 30-40 in de maand.

@Johnbytheway
Well de S4 is een uitvergrote S3 zelfde materiaal gebruik dus die valt meteen af voor mij.
Note II vind ik veel en veel te groot. 1 Ipad mini is meer dan genoeg voor mij ;) hoef er niet nog een tablet bij.

BTC €94.837,08

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Tussen de 4 is er vooral veel verschil qua:

Schermgrootte
Resolutie
Kracht
Accu

Ik zou als eerst de Xperia Z weg laten vallen.
Accu, scherm en cpu zijn niet de beste.

Dan moet je je afvragen of je liever Android hebt of iOS want anders is het toch appels met peren vergelijken. Kies je voor Android, moet je kijken of je liever voor budget kiest of voor het beste wat er is.

iOS: iPhone 5/4s
"Budget" Android: Nexus 4
De beste: HTC One

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Het aanbod is op IOS wel beter en over de accu prestaties hoor ik alleen maar positieve verhalen
Verder heb ik niks tegen android en vind het heerlijk werken.. Daar ligt het probleem voor mij ook echt niet.

Alleen door de vele namen , aanbieders en aanbiedingen. Raak zelfs ik die alles wel redelijk volg de weg kwijt

BTC €94.837,08

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Eerst een toestel kiezen, dan pas een abbo zoeken zou ik zeggen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-10 23:53
Sowieso de Htc.
Dit plus een T-Mobile abbo naar keuze, ik betaal nu 30,- voor 500 snelle mb's, daarna onbeperkt en 150 sms + 150 minuten.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:42

Compizfox

Bait for wenchmarks

CLB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 00:48:
Eerst een toestel kiezen, dan pas een abbo zoeken zou ik zeggen :)
Jup, en vergeet ook niet sim-only + losse (eigen!) telefoon te overwegen. Vaak goedkoper dan een abo met telefoon (al helemaal als het een leasetoestel betreft)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vergeet niet dat je bij de meeste abonnementen nog wel wat bij mag gaan betalen bij het aanschaffen ervan. Dat moet je ook willen.

Via Studentmobiel (er zijn ook nog wel andere sites hoor) kan je hem wel gratis krijgen bij bijvoorbeeld de Smart Plus 420 abonnement, betaal je 24 maanden lang €38,09 met 1GB, 420Min/SMS per maand. Daarna €50,79 per maand.

Kan je genoeg met 500MB en 300 minuten moet je €30,46 per maand betalen die 18 maanden geldig is, daarna €40,62 en bij je aanschaf €92,- bij betalen.

^^ heeft betrekking op de HTC One. De Xperia Z is algemeen iets goedkoper, de iPhone 5 3 keer zo duur. (:/)

Ik zou persoonlijk gaan voor de HTC One, prachtig toestel met alles erop en eraan, de iPhone 5 heeft wel de beste Accu, met zwaar gebruik moet hij makkelijk de 19 uur halen waar de meeste telefoons rond de 12 uur zitten volgens de Tweakers review.

De HTC One doet het overigens ook uitstekend.

De Xperia Z is een beetje het buitenbeentje, en ik heb de indruk dat je enkel betaald voor de water en stofbestendigheid.

De Nexus 4 heb je al opgesomd inderdaad, stock Android zoals Google het bedoeld heeft. Alleen de hardware is in vergelijking met de rest weer niet eerlijk meer doordat hij bijvoorbeeld het FullHD scherm mist. De snelste CPU zit er natuurlijk ook niet in, maar daar is de prijs dan ook naar, 8GB variant heeft een adviesprijs van €299,-

Je hebt overigens ook nog de LG Optimus G, maar die is geloof ik zo'n beetje hetzelfde als de Nexus 4 alleen met LG skin.

De keuze is lastig, je moet wel zelf weten wat je het liefst hebt en diverse websites die abonnementen aanbieden in de gaten houden.

Moet wel zeggen dat via Belsimpel de HTC One met Tele2 Actiebundel (500sms/min + 1GB €32,75pm) het goedkoopst is wat ik zo 123 kan vinden

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 21-03-2013 01:29 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Ik heb de nexus 4 laten afvallen en de Z ook, inderdaad ik merk dat ik de Z alleen wil vanwege de waterdichheid.

De One is gewoon de android smarthphone die ik wil tegenover de iphone 5
Nu hoef ik alleen nog maar een mooi abbo te vinden en dan kan ik vandaag een nieuw abbo afsluiten.
Ik weet niet of ik dat hier mag vragen maar mijn voorkeuren. 200 belminuten + 1 GB internet

BTC €94.837,08

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Mijn keuze is gevallen op de HTC one.

Ben vandaag bij de phonehouse geweest. Die hebben mij het volgende geadvisseerd :

Hi
. 150 belminuten + 1000mb internet en onbeperkt smsen + lease HTC one voor 41,- in de maand.
Daarnaast moet ik het toestel na mijn abbo afkopen voor 15% van de aankoop waarde. Ik vraag me af of dit niet goedkoper kan. Ja ik heb studenten OV. Maar ik heb op dit moment helaas niet meer het budget om het toestel bij te betalen.

BTC €94.837,08

Pagina: 1