Na 2 jaartjes gebruik te hebben gemaakt van mijn Nexus S mag ik vanaf vandaag overstappen naar een andere provider. Ik weet nog niet precies wat ik voor telefoon ik ga nemen. Ik ben nogal kritisch op mijn mobiel. Mogelijke kanshebbers :
Sony Xperia Z
+ Waterdicht
afgevallen
HTC One
+Design , Scherm
Nexus 4
+ Opvolger van de Nexus S ( altijd eerste met android updates en een clean android )
- Niet in NL verkrijgbaar.
afgevallen
Iphone 5/4S
+ Sync met mijn Ipad Mini
Zoals jullie zien ben ik nogal een twijfelkont. Wat ik belangrijk vind is :
- Tethering naar mijn Ipad/Laptop indien nodig
- goed scherm
- een goede accu
- een stevige mobiel
Dat zijn eigenlijk mijn eisen aan een mobiel. Ik weet niet of ik nog andere mobiele telefoons vergeten ben maar ik heb de S3 er express niet tussen gezet.
Nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan na mijn eigen punten die ik heb aangegeven.Ik ben verder zelf ook opzoek naar de beste provider met :
200 belminuten - 1000mb internet - zonder toestel lease
Als iemand me een combo zou kunnen geven zou dat super zijn.
Ik ben namelijk al de hele avond aan het vergelijken maar ik kom er maar niet uit overal is het 18 maanden goedkoper of is het toestel opeens weer veel duurder.
Sony Xperia Z
+ Waterdicht
afgevallen
HTC One
+Design , Scherm
Nexus 4
+ Opvolger van de Nexus S ( altijd eerste met android updates en een clean android )
- Niet in NL verkrijgbaar.
afgevallen
Iphone 5/4S
+ Sync met mijn Ipad Mini
Zoals jullie zien ben ik nogal een twijfelkont. Wat ik belangrijk vind is :
- Tethering naar mijn Ipad/Laptop indien nodig
- goed scherm
- een goede accu
- een stevige mobiel
Dat zijn eigenlijk mijn eisen aan een mobiel. Ik weet niet of ik nog andere mobiele telefoons vergeten ben maar ik heb de S3 er express niet tussen gezet.
Nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan na mijn eigen punten die ik heb aangegeven.Ik ben verder zelf ook opzoek naar de beste provider met :
200 belminuten - 1000mb internet - zonder toestel lease
Als iemand me een combo zou kunnen geven zou dat super zijn.
Ik ben namelijk al de hele avond aan het vergelijken maar ik kom er maar niet uit overal is het 18 maanden goedkoper of is het toestel opeens weer veel duurder.
[ Voor 7% gewijzigd door koelebobes op 21-03-2013 06:27 ]
BTC €94.837,08