Toon posts:

Mobiel bellen naar vaste lijn Engeland

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik bel vrijwel dagelijks mobiel naar een vaste lijn in Engeland. Helaas is dit vrij prijzig en zou ik hier graag wat minder geld aan kwijt zijn. Heeft iemand ervaringen met veelvuldig bellen naar het buitenland en wellicht advies wat betreft provider of een andere oplossing?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:59
Biedt Skype je misschien wat oplossingen? Wat heb je zelf al voor onderzoek gedaan, neem aan dat er wel meer mensen hetzelfde willen als dat jij wilt?

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Of via een voip provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:59
Ik bel met mijn mobiel gratis naar vaste lijnen, dit voordeel gebruik om om naar voip inbel nummers te bellen, zo sla ik de buitenlands nummers ook op, bijv 0101234567##004471234567 zodat alles automatisch gaat alsof ik normaal bel, duurt alleen paar seconden langer. Dus als je binnen NL gratis naar vaste nummers kan bellen of toch zat minuten hebt om naar vaste nummers te bellen is dat de simpelste optie, daarnaast kan je ook per voip client op je smartphone bellen ipv inbellen, en als laatste optie kan je callback gebruiken, waarbij de voipdienst jou terug belt en de ander ook, (jou eerst) en dan betaal je voor beide kanten van het gesprek, doorgaans 1-5 cent per minuut voor je NL mobiel kant en 0-1 cent voor UK landline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:14

Sorcerer8472

Mens sana?

T-Mobile heeft een dienst die Thuis heet waar lage buitenlandtarieven gelden, alleen zijn die totaal niet op hun onoverzichtelijke site te vinden. Klik bij de abo's en er staat "zie Thuis-prijslijst", ga naar de Thuis-pagina en er staat "zie prijslijsten abonnementen" 8)7 Maar zal iets van 5 ct/min zijn, naast 10 euro vast.

Vodafone heeft een dienst waarbij je een tientje per maand betaalt voor 150 minuten naar het buitenland:
http://www.vodafone.nl/mo...voordeel_naar_buitenland/

Tuurlijk is dit allemaal wel duurder dan een voip-oplossing, en al helemaal duurder dan Skype. Op veel moderne telefoons (Android iig) kun je gewoon Skype draaien en bellen met goede geluidskwaliteit; je vergeet zelfs dat je Skype gebruikt ipv een normale lijn :P Dus zorgen dat beide partijen Skype hebben en dan werkt het prima. Via 3G kan de kwaliteit wel wisselend zijn als je ontvangst wisselend is.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo Fly65 :)

Zoals je kunt lezen in Het algemeen beleid verwachten we wel dat je eigen inzet toont en dat dat ook te zien is in je topicstart. Geef dus aan wat je zelf allemaal al hebt gevonden en gedaan en geef ook aan waarom dat niet werkt of aan je verwachting voldoet.

Probeer dus eerst eens de opties die hierboven worden geopperd. Zit jouw oplossing hier niet bij, maak dan gerust een topic aan die voldoet aan het bovenstaande. Dit topic gaat op slot.

Veel plezier verder op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.