24Pins Connector Behuizing MS-Tech MC-380 Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 16:47
Hallo. Ik heb vandaag mijn MS-Tech MC-380 Behuizing opgehaald. Nu ben ik bezig om hem helemaal aan te sluiten. Alles zit er netjes in. Alleen loop ik tegen een probleem aan met de bijgeleverde 24Pin Connector. ik weet niet goed hoe ik deze moet aansluiten. Er is al een Voeding van 350W met een POOF kapot gegaan. heb nu een nieuwe gepakt, ook van 350W, maar wil dus niet dat dit weer gebeurd. Als iemand mij een steuntje in de rug kan geven zou dat super zijn

Het enigste wat ik erbij krijg over die 24pn Connector is dit

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimage.org/z0tc6ufdp/IMG_20130320_212908.jpg

Verwijderd

Deze kabel geeft dus extra stroom aan de front USB hub. De meeste hubs hebben echter voldoende aan de stroom toevoer van het mobo. Dat een voeding 'poof' zegt kan vele oorzaken hebben maar waardoor het komt weet je dus niet totdat je het probeert met een andere. Mogelijk heb je teveel / zware hardware die de 350W niet kon verwerken en ook niet goed beveiligd was tegen over voltages? Ik zou beginnen met het aansluiten zonder deze kabel en geeft je USB hub dan problemen deze kabel alsnog toevoegen?

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online

Fordox

00101010

ik zou dat ding gewoon niet gebruiken.

want het is ms-tech

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-12-2025
De 24 pins connector kan er maar op een manier in, kijk wel uit dat je geen pinnen verbogen hebt want dat kon je wel eens meer gaan kosten dan een voeding alleen!

En mischien is het verstandig om ook zoals Fordox al aangaf om naar een merkvoeding om te kijken.
Die zijn tegenwoordig in de 300 t/m 500 Watt uitvoeringen redelijk betaalbaar.

Succes.

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het zo lees is het alleen maar een MS-Tech behuizing, niet de voeding.

Hoe heb je die kabel nu aangesloten, het staat er toch vrij duidelijk waar je die 2pins kabel op moet aansluiten.

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 16:47
Ik heb nu een anderen voeding gebruikt ook 350W, verder geen problemen meer. Waarshijnelijk dus gewoon een voeding die er geen zin meer in had.Ik heb verder de 24Pin Connector van de behuizing met de 24pin connector van de voeding aangesloten. anders kan ik de pc niet laten opstarten via de remote. Kan me niet voorstellen dat de voeding van 350W door te zware hardware kapot is gegaan

http://tweakers.net/price...oe945g-dvi/specificaties/
http://tweakers.net/price...asus-gt610-sl-1gd3-l.html

Verder zit er een Pentium D Dual Core cpu in Pentium
2x512ram
en mijn voeding van 350W

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-02 22:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat die voeding 350 watt zou moeten kunnen leveren volgens de fabrikant doet er niet zoveel toe.

Wat er wel toe doet is welke voeding het is.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1