Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:42
Beste Tweakers,

Ik zoek een betaalbare Android tablet met minimaal een dure core en 1 GB. Android 4.1 liefst. Minimale schermmaat is toch wel 8" (ook in verband met de 1024*768 resolutie), maar groter is echt boven budget ben ik bang.
Ik heb wekenlang het topic voor exotische Android tablets gevolgd maar omdat de verjaardag dichterbij komt ;) is bestellen in China eigenlijk geen optie meer. Plus dat ik stiekum toch wel garantie wil en zeker wil weten dat ik zonder problemen standaard apps en games wil kunnen draaien.

Nu stuitte ik in de pricewatch op de Intenso Tab 814. Momenteel 145 euro. 8" en voldoet verder ook aan de specs. Het ding is uitgekomen in november 2012. Ik kan echter nog niet veel mensen vinden met ervaring met dit tablet. Wel hier en daar een review maar m'n Duits is nogal roestig.

Is er iemand die ervaring met dit model heeft of er een mening over heeft? En heel misschien een even duur alternatief heeft wat gewoon in Nederland te koop is?

Thanks!

Verwijderd

Dit is een iets duurder alternatief:
http://www.kijkshop.nl/pr...9/difrnce-tablet-dit8070/
http://www.difrnce.nl/pro...-tablets/difrnce-dit8070/

Deze heeft in elk geval wel een IPS scherm, wel zo fijn voor een tablet. Iets wat ik bij die Duitse tab niet zo snel zie.

• subwaysurfer
hee, ik had niet aan de Kijkshop gedacht eerlijk gezegd. Dit is zeker een mooi alternatief, IPS had ik eigenlijk qua budget al opgegeven :P
dankje!

Verwijderd

Online is het het goedkoopste bij Kijkshop maar dit merk is ook te koop bij bijvoorbeeld Modern.nl en Bobshop.

Ik moet er wel even gelijk bijzeggen dat de 4:3 verhouding niet ideaal is voor films kijken. Of alle games deze resolutie ondersteunen weet ik ook niet omdat de conventionele Android tablets een breedbeeld resolutie gebruiken.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 13:33 ]

• subwaysurfer
Ha! Wilde net twee exemplaren van de 8" Difrnce halen, zie ik net dat as. dinsdag de 10,1" Pro-Line voor 140 euro in de aanbieding is bij Trekpleister :9

Omdat de ervaringen van hetzelfde tablet bij de Kruitvat best goed waren, ga ik dinsdag voor de winkel liggen 8)