Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb sinds 08-2011 een TF101, de eerste Transformer van Asus.

Nu leek de batterij het begeven te hebben een aantal weken geleden, ik belde Asus.
De volgende dag werd de tablet gratis opgehaald door DHL, dag erna in Tjechie, dag later klaar, dag later alweer terug bij mij.

Na anderhalf jaar, volledig gratis en supersnel de batterij vervangen. Ik draai al een tijdje mee, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en daarom wil ik het toch evenmelden;-)

Ok ok, een week later is de touchscreen energizer ook stuk, maar ze komen hem morgen wéér ophalen. Hopelijk heb ik hem dan weer binnen een week terug, ik ben erg aan de tablet gewend. Toch fijn zo'n gratis tune up vlak voor het eind van de garantie;-).

Cheers.

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:32

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

En het doel van dit topic is ?

-= Very annoying forum person =-

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:42
Ik kan mij nog niet vinden in jouw bevinden, gewoonweg omdat mijn tablet nog geen kuren heeft (TF700 uit december '12), maar ik ben erg positief over de Transformer serie.

Ik moet wel zeggen dat, als er geen toetsenbord bij zat, dan had ik het geval niet gekocht (geen enkele tablet overigens).

Tot nu toe een erg goede fabrikant voor tablets. Ik vind wel dat de update van 4.1.1 -> 4.2 ontzettend lang duurt. Ik had out-of-the-box de update van 4.0.1 naar 4.1.1.
Alleen tot op heden nog geen 4.2
Dat schopt mij wel even tegen het zere been, maar ach ... tot nu toe vermaak ik mij prima C=

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:42
Even zijn dankbaarheid tonen; oftewel: een kroegentopic!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:32

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gooi ik dicht, dit had ook in een "toestel en ervaringen topic" kunnen worden gedeeld.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.