Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies kleine notebook

Pagina: 1
Acties:

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
Hallo mensen,

voor mijn studie ben ik op zoek naar een kleine notebook die ik graag in de rugtas mee wil nemen

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
niet noodzakelijk om zware programma's te draaien, maar meer om aantekeningen te maken + een beetje simepele matlab moet wel kunnen. verder wil ik WoT kunnen draaien, laagste settings maakt me niet uit en FPS ook niet, aan 25fps heb ik genoeg en bijna alle laptops kunnen dit aan.

Wat mag je laptop gaan kosten?
intikkertje: zo goedkoop mogelijk! ik zag die chromebook van €300 die me wel aansprak, maar daarop kunnen geen programma's geinstalleerd worden, maar rond de €400 zou wel leuk zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, ook niet qua processor

Eigen onderzoek
ik zoek iets met een schermformaat van 11-12,5inch, puur gebaseerd op formaat. 4gb lijkt me wel prettig voor in te toekomst.

pricewatch: Acer Chromebook C7 B847Cii leek me wel prima, echter ben ik niet erg overtuigd van de processor, en Chrome-OS laat me denk ik geen WoT spelen.

pricewatch: Acer Aspire One AO756-887BXkk
leek me op zich wel prima, alleen een trage schijf en ontbreken van USB3.0

pricewatch: Acer Aspire V5-171-323b4G50ass
zou me denk ik prima voldoen, echter zou ik 't liever wat goedkoper houden.

mijn vraag aan jullie is: hebben jullie nog meer suggesties?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
bump

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
http://www.worldoftanksgu...system-requirements.shtml

Ik denk dat je dan sowieso naar een andere prijsklasse laptop zal moeten kijken wil je dat spel kunnen spelen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Is het geen idee om tweedehands te kijken? Daar kun je soms nog best leuke laptopjes vinden voor weinig.

People as things, that’s where it starts.