Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17

JT

VETAK y0

Topicstarter

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 17:00
Daar is deze link voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ja, maar ik wou ook graag weten of het uberhaupt is toegestaan :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Recent kwam dat nog langs, incidenteel of wat rest voorraad was nooit een probleem, maar het moet geen kern-activiteit zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

Volgens mij is dit ook een winkel
Soulaiman
heeft atm 20 advertenties
Wij zijn een winkel in Gent. Al de aangeboden toestellen zijn te koop aangeboden zonder garantie en zoals beschreven. Verzendkosten op aanvraag. De toestellen zijn ocassie die ooit teruggekomen zijn van klanten of die ingeruild zijn voor een korting bij de aankoop van een nieuw toestel.
mag dit wel worden verkocht omdat het een rest voorraad is?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben in het verleden héél strikte regels gehanteerd, waarbij gezegd werd: winkel = geen V&A. Echter, betekent dat ook dat als het kantoor op de hoek zijn PC park vervangt er niet de mogelijkheid is om mensen hier te laten profiteren van het dumpen daarvan.

Op dit moment is de afweging dan ook dat de belangen voor de bezoeker voorop moeten staan. Schiet het op als V&A overspoeld wordt met winkels die allerlei producten en diensten aanbieden? Nee, bovendien is daar de PriceWatch voor, waar je ook veel meer vergelijk en reviews hebt.

De eerste winkel die hier genoemd werd, bood nieuwe producten aan tegen een reguliere prijs. Daar is dus de PriceWatch voor.

De tweede winkel heeft geadverteerd met diensten waarbij ze hun toko aanprijzen. Ook dat is uiteraard verwijderd, maar de andere advertenties voor een goedkoop tweedehands toestelletje wegen wij als een positieve optie voor de bezoekers hier die wellicht zoiets zoeken. Maar, wel binnen de perken natuurlijk.
Het gaat in dit geval om 117 advertenties in 2,5 jaar. Dat is nu weer niet dusdanig dat continue alle advertentiemogelijkheden vol staan met handel. Het verhaal inruil lijkt mij plausibel gezien de aantallen en de lage prijzen.

Als je iets spot, kan het altijd in het meldpunt uiteraard. We bekijken ieder geval dan in detail, met zoals gezegd in eerste instantie de insteek: is het in het voordeel van de bezoeker nu, en op langere termijn kwa handhaafbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

Bedankt voor het zeer duidelijke antwoord, dit kon ik (nog) niet terug vinden in een Faq, is er een mogelijkheid dat dit er in gezet wordt (bijna 1-1 copieren?)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Pagina: 1