[Synology DSCam] welke outdoor betaalbare goede IPcamera

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
Niet zeker of ik het hier mag plaatsen, maar het gaat wel om specifieke compatibiliteit met Synology DSCam

Ik zoek voor mijn Synology één of twee camera's voor beveiliging:
- outdoor
- IP draadloos
- goede beeldkwaliteit met IR ('s nachts)
- besturing niet noodzakelijk
- een redelijke FOV
- betaalbaar (80-100 euro?)
- compatible met Synology

De tientallen merken en modellen en doen me door de bomen het bos niet zien. Ik heb al 2 modellen gehad maar de beeldkwaliteit was belabberd en die zijn retour gegaan, zonde van de verzendkosten dus.

Graag jullie adviezen

Verwijderd

Zou in ieder geval gaan voor een cam die standaard in SS staat. Scheelt een hoop instelwerk op de DS.

Gebruik zelf geen outdoor-cams, maar indoor. Foscam geeft bij mij prima resultaten.

De foscam -outdoors zijn ook redelijk binnen je budget. Zonder reclame te willen maken adviseer ik je eens een kijkje te nemen op:

http://www.ipcam-shop.nl/nl/

Zij zijn zeer behulpzaam, en als je je vragen aan ze mailt, geven ze zeker dezelfde dag nog een goed advies, en betrouwbare voorlichting.

• Stefke
Bedankt voor de tip :) Hier zijn inderdaad camera's voor zo rond de 100 euro te koop waar mensen erg tevreden over zijn.

Wat is SS? (ik heb het idee dat ik naar iets logisch vraag, maar ik kan de afkorting even niet plaatsen)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
SurveillanceStation :)

• Stefke
Ah natuurlijk. Je bedoelt om te kijken naar een cam die op de compatibiliteitslijst staat op Syno. Dat is nu een stuk makkelijker nu ik een goede bron heb, tnx!

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 21-03-2013 08:36 ]