Streamen vanaf Soundcloud

Pagina: 1
Acties:

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Vandaag is mijn setup compleet, het volgende heb ik thuis staan

Panasonic 65ST50
Yamaha RX-V771
Dali Zensor 7
Dali Zensor 1
Dali Zensor Vokal
Audioengine S8
Dune Base 3D
Project Debut 3

De muziek en films speel ik af via mijn dune die via het netwerk verbonden is.
Muziek van mijn telefoon kan ik streamen via mijn receiver.
Vinyl wordt afgespeeld via mijn project debut.

Nu luister ik regelmatig naar soundcloud maar hoe kan ik het geluid hiervan streamen/kijken?
Heb het geprobeerd via mijn TV maar de browser werkt voor geen meter.
De enige optie die ik nu kan is downloaden van Soundcloud en het dan kopiëren naar mijn Dune.
Echter is deze oplossing verre van ideaal. Iemand een andere oplossing?

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Soundcloud app op je telefoon downloaden? Aangezien je ook muziek daar vanaf streamt.

• Wackmack
OMG, is het echt zo simpel? Nu stream ik de bestanden vanaf mijn telefoon naar de receiver maar zou een app ook kunnen werken? Ga het gelijk vanavond testen. Thnx

• bram1984
Haha natuurlijk. Alles wat jij op je telefoon doet en geluid maakt, komt gewoon door de output. Ik stream zelf ook over mijn receiver via bluetooth. Dit doe ik vanuit de iPod functie, maar ook vanuit Soundcloud en YouTube.

• Wackmack
Toch weet ik niet of het zo werkt maar het zou super zijn. Nu stream ik via de app van Yamaha. Die bekijkt welke muziek er op mijn telefoon staat. Streamen via soundcloud werkt toch iets anders maar als jij zegt dat het kan geloof ik het direct.

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-01 22:11
Versteegrob schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:29:
Toch weet ik niet of het zo werkt maar het zou super zijn. Nu stream ik via de app van Yamaha. Die bekijkt welke muziek er op mijn telefoon staat. Streamen via soundcloud werkt toch iets anders maar als jij zegt dat het kan geloof ik het direct.
Dan zal het inderdaad niet werken. Heeft jouw receiver niet de mogelijkheid d.m.v. bluetooth te connecten want dan werkt het wel

• bram1984
Ik stream mijn muziek naar een bluetooth dongle die aan mijn receiver hangt, en die gooit het over de boxen.

• Wackmack
Dan moet ik eerst een bluetooth dongle regelen. Is kijken welke past bij de Yamaha.

http://www.besthomecinema.nl/yamaha-yba-10.html 150e
Dat is wel erg duur voor alleen soundcloud. Ga vanavond alles is uitgebreid testen. De receiver kan mijn mp3 bestanden al streamen. Dan moet een app ook wel lukken, lijkt mij. Hou je op de hoogte
Pagina: 1