Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Youtube-account te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

• daanvanvuuren
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 18:35
Hallo allemaal,

Ik heb een youtube-account, gebruik ik vrijwel nooit meer. Ik heb zo'n 850.000 videoweergaven op dit account en 39 abonnees. Ik begreep dat ik dit misschien voor een redelijk bedrag eventueel zou kunnen verkopen.

Zijn er hier mensen die hier eventueel interesse in hebben, graag even contacten.

Verwijderd

Wat moet je met iemand anders zijn persoonlijke account? Dit is simpel weg voor het toevoegen / bekijken van filmpjes. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het verkocht kan worden en zeker niet hier. Maar wil je het proberen is daar vraag en aanbod voor!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:33
Youtube accounts mogen niet verkocht worden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afgezien van het feit dat het op GoT wordt gezien als spam is het een schending van de ToS (paragraaf 4d):
http://productforums.goog...topic/youtube/7BAMuR2Vkms
YouTube: Terms of Service

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

:w

Dit topic is gesloten.