Plantronics GameCom 780 moeite waard of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Beste,

Ik zou graag bovenvermelde headset aanschaffen omwille van het 7.1 surround effect...

Ik vroeg me af of dit een meer dan voldoende headset is?
De reviews die ik gelezen heb zijn lovend maar wou graag nog eens jullie mening ;)

Indien "slecht" : Welke alternatieven? En niet te duur...

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krs-1
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-01 12:23
toevallig ben ik zelf ook al ruime tijd op zoek naar een goede headset/koptelefoon. De gamecom was mij ook in positieve zin opgevallen en toevallig heeft een maatje deze net gehaald. Ik zal deze post editen wanneer ik de headset even heb kunnen uitproberen.

En mag ik vragen waarom je per se 7.1 wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
Ok super ! merci!
Wel ja ik was gewoon op de website van alternate eens aan het zoeken en toen zag ik die 7.1 staan voor slechts 59,95 ...
Anders was er niet meteen een specifieke reden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krs-1
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-01 12:23
Ik heb hem op gehad, het geluid is perfect, maar wat mij tegenstaat is dat de headset niet over je oren heen valt, maar er op drukt. Hoogstwaarschijnlijk zal je hier ook hinder van hebben bij langere gamesessies.

Zoals gezegd is het geluid perfect, je kunt met een knopje op de headset 7.1 sound aanzetten. Het klonk zo goed dat ik dacht dat hij (gast waar ik van testte) het geluid nog over de boxen had staan.

De kwaliteits-prijsverhouding zou mij kunnen overhalen om ook 1 te halen, echter wil ik een headset die mijn oren helemaal afsluit.

Ik hoop dat ik je zo wat heb kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niniansix
Bedankt voor je reactie!
Voor die prijs kan ik het echter niet laten !

Meestal game ik niet langer dan 1 uur na elkaar dus ik zal waarschijnlijk niet veel last hebben van het feit dat hij op de oren "drukt".