Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506913

Topicstarter
Ik wil binnenkort mijn eerste smartphone aanschaffen (voorheen altijd oude nokia gehad met prepaid), en daarmee ook mijn eerste abonnement.

Mijn oog is gevallen op de volgende aanbieding:
Willaaam in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
Dezelfde soort aanbieding eerder op hun facebook:
https://fbcdn-sphotos-c-a...84294743_1888841844_n.png

€25.16*24mnd + €49.95 komt in totaal neer op €653.79. Ter vergelijking, als ik via t-mobile.nl een Xperia Z wil aanschaffen kom ik, afhankelijk van het abonnement, uit tussen de €900,-/€1000,-. Een korting van ongeveer €300,- dus!

Dit lijkt me een topdeal, en mede omdat ik geen ervaring heb met smartphones/abonnementen vraag ik me af of:
1) Dit niet te mooi is om waar te zijn? Via t-mobile.nl krijg je die 50% korting maar voor 9 maanden. (zie http://gsm.t-mobile.nl/tm...msezblbl.html?ab_agid=102). Misschien moet je dan verplicht een verzekering afsluiten ofzo?
2) Jullie een verzekering (ACE Verzekering cat. III) aanraden? Die is wel weer ~€11,-/mnd. Is dit het waard?
3) Waar ik, als ik in de winkel sta, verder nog op moet letten.

Dan nog wat algemene vragen (excuus als ze dom klinken, maar ik heb serieus nog nooit een nieuwe telefoon gekocht):
- Krijg je er ook een nieuwe sim-kaart bij of moet je die apart kopen?
- Ben je na dat 2-jarig abonnement 'vrij' om het stop te zetten? Ik hoor wel eens van mensen dat ze na hun 2 jaar "weer een nieuwe telefoon mogen uitzoeken", hoe zit dat precies?
- Ook snap ik niet goed waarom de S3 duurder is, ik heb wat reviews gelezen en dacht dat de Xperia Z juist beter was dan de S3?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:11
je gaat al fout met je 25,16*24

Dat moet namelijk zijn 24,16*9 + 50,33*15 + 49,95
Dan zit je namelijk op 1022,65 euro over 2 jaar.

De 50% korting over 24 maanden was alleen op 15 maart zover ik dat kan zien

[ Voor 22% gewijzigd door Noenie op 19-03-2013 19:29 ]

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Noenie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:27:
je gaat al fout met je 25,16*24

Dat moet namelijk zijn 24,16*9 + 50,33*15 + 49,95
Dan zit je namelijk op 1022,65 euro over 2 jaar.
Dat is inderdaad als je hem via t-mobile.nl aanschaft, maar die actie praat over 50% korting voor 24 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Anoniem: 506913 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:29:
[...]

Dat is inderdaad als je hem via t-mobile.nl aanschaft, maar die actie praat over 50% korting voor 24 maanden?
Heb mn antwoord gewijzigd.
Zie het op de grote blauwe sticker aan de rechterbovenhoek. "Actie alleen geldig op 15 maart"

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Noenie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:30:
[...]

Heb mn antwoord gewijzigd.
Zie het op de grote blauwe sticker aan de rechterbovenhoek. "Actie alleen geldig op 15 maart"
Die actie lijkt in meerdere plaatsen te worden gehouden (zie mijn eerste link):
Willaaam in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Dan zou ik zeggen doen. Denk niet dat je de xperia Z sneller goedkoper kan vinden.

T-mobile is voor mij persoonlijk wel een punt om het niet te doen. mocht het allemaal goed gaan dan heb je naar mijn idee wel een leuke deal te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja leek mij ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zeker doen!
/me heeft diezelfde deal O-)

+ onbeperkt internet! ( kost normaal ook € 5 per maand )

[ Voor 39% gewijzigd door Humma Kavula op 19-03-2013 19:40 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Humma Kavula schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:39:
Zeker doen!
/me heeft diezelfde deal O-)

+ onbeperkt internet! ( kost normaal ook € 5 per maand )
Zou je eventueel een paar vragen van me kunnen beantwoorden? Betaal je uiteindelijk echt maar €25.16 per maand of komen er nog andere kosten om de hoek kijken? Ik heb weinig verstand van smartphones icm. abo's.
En is het waard om een verzekering af te sluiten?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 506913 op 19-03-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Om even in te gaan op de overige vragen onderaan je post:

Simkaart krijg je er als het goed is bij, pas wel op, hierdoor veranderd je nummer dus ook, of het mogelijk is om nummerbehoud aan te vragen laat ik open, kan je het beste in de winkel vragen.

Mocht je na die 2 jaar geen reactie geven dan gaat het abbo gewoon door. "slapend rijk worden" voor de bedrijven, aangezien je al op een laag maandtarief zit denk ik niet dat ze die na de 2 jaar nog eens verlagen (wil soms nog wel eens gebeuren, dit ivm afbetaling telefoon) Gok alleen dat jij daar niet meer onder valt.

Waarom de S3 duurder is? Ik gok omdat er heel mooi "Samsung" opstaat, verder zou ik dat ook niet weten.

Extra kosten zijn er alleen als je die afspreekt, ga je naar de winkel, en leg je expleciet neer dat je alleen die 25,16 p/m wilt betalen kan dat ook, ik neem bij deze wel aan dat je dan geen verzekering hebt. In dat geval misschien handig om 11 p/m extra neer te leggen wel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Deze aanbieding klopt exact zoals het er staat:

€ 25.16 totaal per maand voor 24 maanden ( daarna dus € 50 )
Je krijgt:
* I-smart 200
* onbeperkt internet
* die telefoon voor € 50,-

Verzekering moet je zelf weten..

Verder gewoon doen :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:33

Quad

Doof

Waarom niet via Studentmobiel? https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs

(6*38.13)+(18*28.59)=€743,- + €92 voor GSM = €835.4 over 24 maanden.

Heb je met iSmart 75 (75 min, 2500SMS en 1GB pm).

Overigens alleen interessant als bovenstaande aanbieding niet meer geldig is dus hè.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 19-03-2013 19:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anoniem: 506913 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:19:

Dan nog wat algemene vragen (excuus als ze dom klinken, maar ik heb serieus nog nooit een nieuwe telefoon gekocht):
- Krijg je er ook een nieuwe sim-kaart bij of moet je die apart kopen?
- Ben je na dat 2-jarig abonnement 'vrij' om het stop te zetten? Ik hoor wel eens van mensen dat ze na hun 2 jaar "weer een nieuwe telefoon mogen uitzoeken", hoe zit dat precies?
- Ook snap ik niet goed waarom de S3 duurder is, ik heb wat reviews gelezen en dacht dat de Xperia Z juist beter was dan de S3?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
1) Ja, je krijgt een nieuwe SIM als je nog geen abonnement hebt bij T-Mobile. Aangezien je nu prepaid hebt kun je gewoon nummerbehoud aanvragen, mocht je aan je huidige nummer gehecht zijn.
2) Ja, als jij minstens 1 maand voor het einde van je contract schriftelijk of telefonisch aangeeft te willen opzeggen dan houdt het gewoon op het einde van je 2 jaar op. Je kunt er ook voor kiezen om je abonnement te vernieuwen en daarbij een nieuwe telefoon. Let gewoon op de aanbiedingen tegen die tijd :)
3) Dat is gewoon een leuke aanbieding. Sony wil een flink stuk van de smartphonemarkt pakken en zal daar vast wel in geïnvesteerd hebben.

Nog meer vragen? ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Quad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:51:
Waarom niet via Studentmobiel? https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs

(6*38.13)+(18*28.59)=€743,- + €92 voor GSM = €835.4 over 24 maanden.

Heb je met iSmart 75 (75 min, 2500SMS en 1GB pm).

Overigens alleen interessant als bovenstaande aanbieding niet meer geldig is dus hè.
Waarom zou je? dan ben je over 2 jaar genomen 200 euro meer uit, kan je minder bellen en meer smsen. En de GSM is duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Noenie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:03:
[...]

Waarom zou je? dan ben je over 2 jaar genomen 200 euro meer uit, kan je minder bellen en meer smsen. En de GSM is duurder.
Ik zeg toch ook als de aanbieding niet meer geldig is van hierboven, en volgens mij is hij dat ook niet. 15 maart is al geweest namelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Quad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:
[...]

Ik zeg toch ook als de aanbieding niet meer geldig is van hierboven, en volgens mij is hij dat ook niet. 15 maart is al geweest namelijk.
Als je het topic goed had gelezen dan had je
1) gezien dat ik dat ook al had gezien
2) Er ook een actie is op 22 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hmm kak, heb op alles geklikt behalve naar Willaaam in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

Stom 8)7

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Het lijkt mij ook een mooie aanbieding. Een soort gelijke actie is deze week ook in Leeuwarden, alleen geldig op 21 maart.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img29/8485/tmobileleeuwarden.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door Pos2007 op 19-03-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:01
toch maar eens over nadenken, mijn abbo verloopt over bijna een maand. Enige waar ik nog huiverig over ben is de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens het Xperia Z topic is dat wel snor lijkt het.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:43
Weet iemand wat eigenlijk de voorwaarden van de t-mobile actie zijn: Had ergens gehoord dat je het abonnement ook enkele maanden later kon activeren? Krijg je de telefoon dan gelijk mee of pas bij activatie? Google laat erg weinig los over de actie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

michaelscott schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:42:
Weet iemand wat eigenlijk de voorwaarden van de t-mobile actie zijn: Had ergens gehoord dat je het abonnement ook enkele maanden later kon activeren? Krijg je de telefoon dan gelijk mee of pas bij activatie? Google laat erg weinig los over de actie! ;)
Bij nummerbehoud kan je tot 4 maanden na tekenen contract je nummer over laten zetten, je telefoon krijg je dan al wel ;).
Wel bij het bestellen nummerbehoud aanvragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 19-03-2013 20:49 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor al jullie antwoorden, ik heb besloten om hem te gaan halen. Ik zag inderdaad dat de accuduur wat laag was (zeker vergeleken met de oeroude telefoon die ik nu heb, haha) maar dat weegt niet op tegen de goede prijs van deze aanbieding. Alleen oppassen dus dat het abonnement niet stilzwijgend verlengd wordt. Over verzekering zijn ook in andere topics de meningen nogal verdeeld, daar moet ik nog even over nadenken.

@Johnbytheway: Ik zit nu al zo'n 10 jaar bij Ben->Orange->T-Mobile en heb nooit problemen gehad met bellen/smsen. Ik weet niet hoe dat zit met internet ed.

@bos97: Op de customer service facebook pagina van T-Mobile is te lezen: " De openingsaanbiedingen gelden natuurlijk voor iedereen die naar de T-Mobile Shop komt en contractvrij is en of binnen de termijn van 4 maanden voor einddatum van het contract zit, zodat je het kunt vernieuwen met één van deze fantastische aanbiedingen." (https://www.facebook.com/tmobileplein, en dan naar onder scrollen tot een bericht op 15 maart "Hoera, zojuist is in Meppel onze nieuwste...")

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 506913 op 19-03-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506348

Hey hey hier in Alphen zijn de flyers in de brievenbus gevallen! Ben ff langs te shop geweest en zij bevestigen deze actie!!! 24 maanden 50% korting, geldt dus wel alleen vrijdag 22 maart bij de Sony krijg je 200 minuten onbeperkt sms en internet! Mooie deal, de verkoper adviseerde wel om vroeg te komen als je voor de Sony gaat want daar zou de animo groot voor zijn............. Ze gaan zelfs een uur eerder open a.s vrijdag en ze gaven aan dat ze de laatste winkel zijn met deze 24 maanden 50% korting actie dus na Alphen geen andere shop meer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:29
Mocht er iemand in de omgeving van Helmond/Eindhoven een dezelfde aanbieding zien, graag hier posten :) mooie korting.

Had Bij de T mobile shop in Helmond gevraagd of ze er iets meer van wisten, maar hun wordt ook niks. Ze dacht wel dat actie niet deze omgeving zou gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Anoniem: 506348 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:49:
Hey hey hier in Alphen zijn de flyers in de brievenbus gevallen! Ben ff langs te shop geweest en zij bevestigen deze actie!!! 24 maanden 50% korting, geldt dus wel alleen vrijdag 22 maart bij de Sony krijg je 200 minuten onbeperkt sms en internet! Mooie deal, de verkoper adviseerde wel om vroeg te komen als je voor de Sony gaat want daar zou de animo groot voor zijn............. Ze gaan zelfs een uur eerder open a.s vrijdag en ze gaven aan dat ze de laatste winkel zijn met deze 24 maanden 50% korting actie dus na Alphen geen andere shop meer :O
Normaal gaan ze om half 10 open, dit wordt vrijdag dus half 9? Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506348

michaelscott schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:44:
[...]

Normaal gaan ze om half 10 open, dit wordt vrijdag dus half 9? Kan iemand dit bevestigen?
Dat zeiden ze IN de winkel, dus het personeel? Lijkt me niet dat ze daar staan te liegen over de openingstijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb mijne ook via deze actie gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 505836

oosterhofjf schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:51:
Mocht er iemand in de omgeving van Helmond/Eindhoven een dezelfde aanbieding zien, graag hier posten :) mooie korting.

Had Bij de T mobile shop in Helmond gevraagd of ze er iets meer van wisten, maar hun wordt ook niks. Ze dacht wel dat actie niet deze omgeving zou gebeuren :(
De communicatie is erg slecht van T-Mobile, maar ik heb even gebeld om te bevestigen: In den bosch is deze actie ook (vandaag!!). De winkel is tot 21.00 open ivm koopavond. Ik ga er zelf dadelijk in ieder geval even heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:29
Mooie boel.. Heb dadelijk bezoek en kan niet weg :/

Bedankt voor tip ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-07 16:22
Ik kon vanmorgen niet heengaan, maar vanmiddag rijd ik even langs, zo'n sony lijkt me best wel een goede deal.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Wie weet hoe druk het is en of er voldoende voorraad is, anders vanmiddag even een bezoekje brengen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282679

Komt deze actie nog ergens in het land de komende dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Er openen komende weken T-mobile winkels in Drachten, Hoogezand (19apr). En in Hardenberg (datum onbekend). Onbekend of de 24maanden actie bij deze openingen geldt.

De crazy dagen aanbieding (24maanden 50%) komt waarschijnlijk volgend kwartaal naar de shops in Groningen. Die deden deze ronde niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Nog een filiaal dat komende maand waarschijnlijk opent; Oldenzaal.

edit: oldenzaal opent waarschijnlijk 5 april.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 02-04-2013 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Yup:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/528234_566324056731619_1862718478_n.jpg

Wear Sunscreen!

Pagina: 1