Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Task Tracking Software

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

• arjanv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-10 17:28
Hoi,

Ik zoek een Tool waarin je als bv als IT team je taken en wijziging kan plaatsen.
dus als bv een collega een wijziging aanbrengt op een bepaalde server, dan moet hij dit ergens documenteren, zodat andere collega's kunnen zien wat er eventueel op een bepaald tijdstip is gewijzigd.

Ik heb al gezocht, maar weet niet de juiste benaming van zo'n software pakket. Heb ook al gezocht of er bv een Wordpress plugin is o.i.d.. Het is alleen voor intern gebruik.

iemand ideeën of suggesties? ik hoor ze graag.

groet,arjan

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 08:43
Ik zelf gebruik voor projecten graag Trello, maar dat is vooral voor statussen van taken, en wie deze behoren te doen. Neem eens een kijkje op Trello.com
Ik kan niet helemaal achterhalen of dit precies is wat je zoekt.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wij gebruiken https://www.asana.com/ om taken binnen bepaalde groepen te beheren, werkt opzich prima voor wat het doet.

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 00:33

HMS

Je bedoelt iets als JIRA / YouTrack / Trac / (etc.)

Of iets uit deze lijst?

Wikipedia: Comparison of issue-tracking systems

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat je zoekt is een VCS waarschijnlijk. Nu je weet hoe 't heet kun je googlen ;) Eventueel zoek je een (al dan niet geïntegreerd) bug tracking systeem of voorgenoemd Issue Tracking System. Een Trello/Jira is vooral dat laatste; een TFS is het allebei. En dan zijn er nog 1001 alternatieven. Je hebt genoeg keywords om mee te googlen en aan de slag te gaan. Mocht je er hiermee nog niet uit komen dan zie ik gaarne een nieuw topic tegenmoet dat voldoet aan onze Quickstart ;) Verder hoort je topic niet bepaald in PRG (zie Waar hoort mijn topic?) maar eerder in CSA.

Wat ik overigens frappant vind is dat, als ik je topictitel rechtstreeks in Google mikker ([google=task tracking software]), ik gewoon precies de antwoorden krijg die je hier ook krijgt. Dus of je hebt bepaalde oplossingen afgedankt omdat ze niet voldoen aan je eisen (vermeld die dan in de topicstart! wat zijn je eisen, waarom voldeed A of B of C niet aan die eisen?) of je hebt niet héél erg hard gegoogled ;)

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 19-03-2013 18:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.