[GoT36] Discovery Delta.

De deelnemers:
1. NeonovA
2. OinkOink
3. MikeGSM
4. ShadzZii
5. Habbekrats_NL
6. Venxir
7. Windsurfer
8. moffermn
9. MartienB
10. vleesjus
11. timofp
12. Silooy
13. eBait
14. SlideSwipe
15. Woytek
16. aalekss
De regio staan op de server Antarctica
Graag jezelf even voorstellen en inschrijven via Google Docs document. Als je mee wilt doen zou het leuk zijn als je de voortgang van je stad hier zo af en toe even laat zien of bespreekt. Indien je hier geen bericht heb geplaatst zal ik je nog niet uitnodigen.
Het Google Docs document is hier te vinden:
https://docs.google.com/s...ZEFQTFJibHdRV3FUVEE#gid=0
Let wel op bij het invullen van de Google Docs regio tabel dat je de Engelse naam gebruikt voor de stad die je wilt hebben en niet de Nederlandse naam. Dit om dubbele registraties te voorkomen. De Engelse naam vind je in de afbeelding hierboven.
Je kunt mij toevoegen op Origin. Mijn nickname is daar Neostate.
Aangezien ik net een nickname change heb doorgevoerd is het mogelijk dat je mij nog niet kan vinden. Laat dit dan even weten via dit topic, dan stuur ik je een friend request.
Om een invite te kunnen krijgen van mij in SimCity moet je minimaal een keer zijn aangemeld op de Antarctica server.
Zodra je toegang heb om de regio te joinen en je twijfelt nog welke regio je wilt, kijk eerst in het Google Docs document zodat je niet per ongeluk een stad claimed die al gereserveerd is.
Let op! Regio zit ondertussen vol!

De deelnemers:
1. NeonovA
2. OinkOink
3. MikeGSM
4. ShadzZii
5. Habbekrats_NL
6. Venxir
7. Windsurfer
8. moffermn
9. MartienB
10. vleesjus
11. timofp
12. Silooy
13. eBait
14. SlideSwipe
15. Woytek
16. aalekss
De regio staan op de server Antarctica
Graag jezelf even voorstellen en inschrijven via Google Docs document. Als je mee wilt doen zou het leuk zijn als je de voortgang van je stad hier zo af en toe even laat zien of bespreekt. Indien je hier geen bericht heb geplaatst zal ik je nog niet uitnodigen.
Het Google Docs document is hier te vinden:
https://docs.google.com/s...ZEFQTFJibHdRV3FUVEE#gid=0
Let wel op bij het invullen van de Google Docs regio tabel dat je de Engelse naam gebruikt voor de stad die je wilt hebben en niet de Nederlandse naam. Dit om dubbele registraties te voorkomen. De Engelse naam vind je in de afbeelding hierboven.
Je kunt mij toevoegen op Origin. Mijn nickname is daar Neostate.
Aangezien ik net een nickname change heb doorgevoerd is het mogelijk dat je mij nog niet kan vinden. Laat dit dan even weten via dit topic, dan stuur ik je een friend request.
Om een invite te kunnen krijgen van mij in SimCity moet je minimaal een keer zijn aangemeld op de Antarctica server.
Zodra je toegang heb om de regio te joinen en je twijfelt nog welke regio je wilt, kijk eerst in het Google Docs document zodat je niet per ongeluk een stad claimed die al gereserveerd is.
Let op! Regio zit ondertussen vol!
[ Voor 119% gewijzigd door NeonovA op 20-03-2013 13:28 ]