[iPhone 4] Album niet gelinkt aan artiest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:12
He,

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb wat muziek op mijn iPhone gezet, het staat er allemaal op en ik kan het allemaal beluisteren, echter, wanneer ik naar een artiest ga, zie ik daar maar de helft van de albums die ik er op heb staan.

Via albums kan ik er wel naar toe, maar ik heb toch graag dat de ontbrekende albums gewoon onder de artiest staan, dat is veel handiger.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:30
Maf probleem. Je weet zeker dat de tags goed staan (artiest en album artiest)?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:08
iTunes doet wel vaker raar met namen. Als ik bijvoorbeeld de top 40 op mijn iphone zet, waarvan ik zeker weet dat alle nummer als album "top 40 week zoveel" hebben, dan zie ik voor bijna alle nummers een apart album staan. (met dezelfde naam 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:12
Ja, 100 procent zeker, als ik naar het Album ga in de 'album lijst' dan staat er bijvoorbeel Charles Hamilton, maar bij de artiest Charles Hamilton verschijnt het album niet. (Wel 2 andere albums... in iTunes staan ze er wel onder, op de iphone niet... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
Heb je al geprobeerd om de album artiest in te vullen bij iTunes?

Ik heb vaak albums waarin enkele nummers in combinatie met andere artiesten zijn gemaakt of door andere artiesten geremixt zijn. Deze vallen normaal gesproken dan ook onder een andere artiest.

Ik wil deze nummers echter gewoon in de lijst bij de artiest van het album hebben staan, dus vul ik deze in bij de Album artiest. Deze kun je in iTunes recht onder de artiest vinden:

Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/xpu1oo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
pfranze schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:55:
iTunes doet wel vaker raar met namen. Als ik bijvoorbeeld de top 40 op mijn iphone zet, waarvan ik zeker weet dat alle nummer als album "top 40 week zoveel" hebben, dan zie ik voor bijna alle nummers een apart album staan. (met dezelfde naam 8)7 )
Heb je wel "Part of a compilation" aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
Eswip schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:19:
[...]

Eh..nee :?
Ik ga het proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het altijd al als de album artiest en naam het zelfde zijn! niet het part of compilation aanvinenken en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekelveld
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:44:
Bij mij werkt het altijd al als de album artiest en naam het zelfde zijn! niet het part of compilation aanvinenken en gaan met die banaan!
Hier ook. Ik gebruik zelf Mp3tag om e.e.a. aan tags aan te passen. Bij verzamelalbums vul ik als albumartiest "Various Artists" in. Bij de artiest kan dan gewoon de voor dat nummer geldende artiest staan. Ik hoef vervolgens geen vinkje meer te zetten bij "part of a compilation" ofzo, iTunes herkent het meteen als album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
Eswip schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:19:
[...]

Het werkt, thanks!
Pagina: 1