ASUS MARTIX HD7970 platinum???????

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

• NassayA
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-01-2023
Beste forumleden,

Ik had een vraag of iemand bekent is of de ASUS MATRIX HD7970P in beperkte oplage is gemaakt of gewoon beschikbaar is. Ik heb deze besteld +\- maand geleden maar tot heden is hij echt moeilijk leverbaar. Ik begin te betwijfelen of deze nog überhaupt leverbaar is. Misschien dat er iemand op de hoogte is van leveringsproblemen bij asus? Aangezien er wel een ares uit is gekomen met 2 van de chips er op.

Cheers,
Nick.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Zou dit niet een vraag zijn die je bij de winkel stelt?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
Ehm misschien een hele domme opmerking maar vraag het de winkel ?

[ Voor 27% gewijzigd door Dracula op 19-03-2013 15:15 ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:18

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik wil hem zelf eigenlijk ook heel graag bestellen, kan je ons op de hoogte houden of ze nog worden geleverd?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• NassayA
LiquidT_NL schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:14:
Zou dit niet een vraag zijn die je bij de winkel stelt?
Die vraag heb ik wel gesteld meerdere malen. Hun weten het niet. Ik d8 ik vraag wel ff rondt op het tweakers forum misschien dat er hier mensen zijn die toevallig ooit iets hebben gehoord van bijv. een leverings probleem bij asus.

• LiquidT_NL
NassayA schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:32:
[...]

Die vraag heb ik wel gesteld meerdere malen. Hun weten het niet. Ik d8 ik vraag wel ff rondt op het tweakers forum misschien dat er hier mensen zijn die toevallig ooit iets hebben gehoord van bijv. een leverings probleem bij asus.
Wat een rare shop zeg, dat ze niet eens weten OF een product leverbaar is. Ik zou de vraag nogmaals stellen en ze zeggen dan maar contact op te nemen met de leverancier. Als het een limited edition betreft kan die dat heus wel aangeven.

Maar als ik het zo zie is hij nergens goed verkrijgbaar.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• NassayA
Ik heb net aangegeven dat ik nog wel het vervolg termijn tot 2-4-2013 wil uitzitten bij de bevestiging zal ik nog wel is ingaan of hun meer informatie kunnen verstrekken wat de leverancier van informatie kan geven of het inderdaad over beperkte oplage gaat.

Cheers

• LiquidT_NL
Waarom zoek je overigens niet gewoon een andere kaart uit?

• NassayA
Uiteindelijk is er zat keuze uit de hd7970 chipsdie is specifiek wil. . Maar voor die paar tientjes is hij wat sneller. En een beetje de leuk factor van dat het een rog is.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Die komt vanzelf wel weer is een keer over een paar weken

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:37
Die is altijd al redelijk exclusief geweest. Ik heb hem rond kerst gekocht, en toen was hij al bij bijna alle winkels op bestelling. Het is wel een aanrader, absoluut de snelste HD7970 en te overklokken tot ruim 1.3ghz.

• NassayA
Mocht hij geleverd zijn gaat hij zeker op de schep om te kijken wat ik er mee kan doen kwa overclock.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mag ik je even wijzen op:
Het algemeen beleid #quickstart
Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.

[...]

Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen

Onnodig aandacht trekken naar (een deel van) je post door bijvoorbeeld EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK of kleurgebruik.
Onduidelijke titels met veel teveel vraagtekens zijn dus uit den boze.

Gezien topic ook over niets gaat: dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.