Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbeemen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-11-2023
afgelopen week heb ik een Harman Kardon BDS 375 + Samsung UE40ES6900 gekocht. Ik heb wel nog steeds het oude digitenne kastje van KPN via de scart helaas. Hier zal snel iets anders voor komen.
Nu wil ik wel graag als ik tv kijk het geluid over de boxen van mijn harman kardon hebben. Dit lukt mij echter niet. Wie heeft de oplossing hiervoor. Ik heb nu alleen een HDMI kabel van mijn tv naar de HK.

Gr.

Jochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tulpkabels van het digitennekastje naar de HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Wat heb je allemaal al zelf geprobeerd? Op GoT verwachten we wat eigen inzet en dat mis ik in dit topic. Verder is het altijd handig om even te vermelden welke in- en uitgangen alle apparaten hebben, niet iedereen heeft zin om elk apparaat op te gaan zoeken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbeemen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-11-2023
ik heb tot nu toe alleen een HDMI kabel tussen de HK en de tv gezet. Deze heb ik in de ARC uitgang gezet, in de hoop dat dit goed zou komen. Daarna heb ik andere HDMI uitgangen geprobeerd, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tulpkabels vanaf het digitennekastje of vanaf het scherm lijken de beste oplossing!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:34

mr.paaJ

generatie cmd+z

HDMI via ARC zou gewoon moeten werken, controleer de instellingen in TV en HK nog eens. (Handleiding wil nog wel eens behulpzaam zijn ;))
Is de gebruikte HDMI een 'goede' kabel? Probeer ook eens een andere HDMI kabel als je die nog hebt liggen.
Anders is een optische kabel tussen TV en HK het beste alternatief.

[ Voor 22% gewijzigd door mr.paaJ op 20-03-2013 12:18 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1