Origin loopt vast bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwarFare
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-07-2023
Hoi,

Ik heb al een tijdje het probleem met origin.
Wat is er aan de hand:

Elke keer als ik origin opstart loopt de client vast en dan blijft mijn hele pc 2-3 min hangen en kan ik dus niks doen. Tijdens het opstarten/spelen van games die via de client van Origin gaan heb ik geen enkel probleem alleen tijdens het opstarten. Alle andere applicaties op mijn pc werken gewoon goed.

Ik krijg wel gewoon updates van Origin maar die verhelpen dit probleem niet.

Dit heb ik al gedaan:

-Als admin uitvoeren.

Specs:

CPU: AMD Phenom x6 1090t @3.2Ghz
RAM: ValueRAM 8 GB DDR3 @1333Mhz
MoBo: ASRock 870 Extreme 3
Videokaart: XFX HD6870.
Voeding: 650 Watt.
HDD: 2 Tb, geen SSD helaas :/

Ik hoop dat ik mijn probleem voldoende heb uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-07 13:22
Heb je Origin ook al eens opnieuw geinstalleerd?(Als in deinstalleren, rece3nte versie downloaden en installeren)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwarFare
Dat ga ik vanmiddag proberen als ik thuis ben :) Wel stom van mij dat ik daar nog niet aan gedacht heb :') ik laat het vanmiddag/vanavond horen hoe het is gegaan :)

[edit]

Alles lijkt nu goed te gaan, ik had alleen een probleempje dat hij mijn games niet meer zag, maar de verkeerde map stond geselecteerd :P Hopen dat het probleem nu is opgelost.

[ Voor 36% gewijzigd door DwarFare op 19-03-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwarFare
Het probleem is er nog steeds :( Origin blijft nog steeds hangen als ik hem opstart? Nog meer ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 16:27
Contact opnemen met Origin zelf ben ik bang.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-07 12:30
Ik heb precies hetzeflde, net als 8 mensen die ik ken. De hele PC blijft 1-3 seconden (geen minuten) hangen op het moment dat origin opgestart wordt. Herinstallatie heeft geen zin. Geen idee waar dit aan ligt maar het is best wel irritant. Kan me niet voorstellen wat 2-3 minuten met mij zou doen! :P

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwarFare
@HesRuud ik had gelezen dat Origin bij sommige mensen zelf 10 min bleef hangen :P ik heb het vandaag nog even nagevraagd bij mij op school, iemand zei dat Origin je hele harde schijf scant naar games i.p.v.je register. Kortom crack programma :P Ik had nog wel gelezen dat sommige mensen Origin op een SSD zetten, dan zou het verholpen moeten zijn, mja om nou speciaal voor Origin een SSD aan te schaffen :')
Pagina: 1