Een koningin die terugtreedt, maar het is niet Bea
Eerst Pasta en nu Dido weg.
Dido, bedankt voor de vele jaren en succes!!
Eerst Pasta en nu Dido weg.

Dido, bedankt voor de vele jaren en succes!!
Saved by the buoyancy of citrus
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat proberen we juist altijd te voorkomen...TheZeroorez schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:09:
Hey Dido, bedankt manKom je nog een keer karaoke-en op de MoaM?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
[ Voor 63% gewijzigd door pino85 op 19-03-2013 12:37 ]
Liefhebber van Tweakers
Kan kloppen, want een dikke maand na jouw registratie was ik roodPromWarMachine schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:42:
Kan me bijna niet herinneren dat Dido ook ooit zwart geweest is!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Uitgaande van een timeline uit 2005 kom ik op de volgende mensen die nu nog langer dan 10 non-stop rood zijn:PromWarMachine schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:36:
Dan moet je nog wel even in het mijlpalentopic posten dat je 10 jaar moderator bent geweest!
Dat zijn er niet zovelen gegeven.
Come to think about, als je alle betaalde krachten niet meetelt zou ik eigenlijk niemand niet veel weten?
Koffie, Abbadon, F_D_K & Oscar the Grouch maybe?
G5r is inderdaad tussendoor even zwart geweest, maar daar kan ik de details niet precies van terugvinden. Volgens de link die ik gaf ging hij van HGM GC naar mod FG. Daarna??TERW_DAN schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:33:
G5r is tussendoor toch even zwart geweest, of vergis ik me nu? En Kaj. heeft toch ook meer dan 10 jaar een rood jasje gehad (niet helemaal natuurlijk, omdat modjes vroeger geen rode nick hadden).
anyhoe, nog steeds een behoorlijke prestatie.
Dido schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:38:
[...]
Volgens de link die ik gaf ging hij van HGM GC naar mod FG. Daarna??
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dido schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:14:
Bij deze alvast veel sterkte toegewenst aan mijn collega's die de zware taak wacht om mij straks als user in het gareel te houden
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq