Een koningin die terugtreedt, maar het is niet Bea

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:17

Dido

heforshe

Topicstarter
Het lijkt wel herfst, in ieder geval onder de oudgedienden...

Ik heb de afgelopen tijd het een ander meegemaakt en helaas heeft dat buiten alle andere trammelant er ook voor gezorgd dat mijn aanwezigheid en inzet als moderator langzaam maar zeker tot een te laag niveau is gedaald.

Ik ben intussen op een punt waar ik bepaalde keuzes zal moeten maken, en een daarvan is dat ik op dit moment simpelweg de energie er niet voor kan opbrengen om full-force weer aan het modereren te gaan.

Werk en thuissituatie zijn toch net even iets belangrijker om op dit moment de schaarse energie in te steken, dus is het met pijn in mijn hart maar terugkijkend op een fantastische periode van samenwerking met fantastische collega's dat ik mijn rode jas uit doe.

Ik kan terugkijken op een leerzame en fijne periode waarin ik het forum aanzienlijk heb zien veranderen om mee te gaan met de nieuwe inzichten van een veranderend weblandschap (kruist u mee met de BS-Bingo? )

Ik kan me niet meer herinneren hoe het is om een zwarte nick te hebben, dus dat wordt even wennen, maar ik zal zeker niet verdwijnen van het forum.

Bij deze alvast veel sterkte toegewenst aan mijn collega's die de zware taak wacht om mij straks als user in het gareel te houden

Met recht kan ik zeggen dat ik die taak aan een nieuwe generatie overlaat

So long, and thanks for all the fish! :w

Wat betekent mijn avatar?