Hoi beste mensjes van. Noch niet lang terug heb ik me pc verkocht aan een jongen via tweakers, wat overigens heel gladjes verliep. Hierdoor zag ik meteen ook de potentie om eens te testen hoe de verkoop zou gaan als ik spelletjes zou verkopen die ik noch heb liggen of door toedoen van situatie weg moet doen. Mijn vraag is hoe snel verkopen spellen op tweakers. Een vriend van mij zij namelijk wat betreft games tweakers bezoekers grote krenten zijn en de verkoper het liefst als een citrus vrucht uit willen persen om het onderste uit de kan te krijgen. Hij had geen woord te klagen over hardware verkoop. Ik heb hier namelijk noch een aantal toppers liggen voor zowel de pc en de playstation 3. Dus ik heb maar een advertentie gemaakt om te kijken hoe snel iemand mij een reactie zou geven dat hij het spel wou. Is de interesse voor spelen groot op tweakers? En hoe lang duurt het ongeveer voor je je spel kan slijten op de site? En in hoeverre is het waar wat mijn vriend zij? En last but not least heeft iemand wat tips hoe ik het beste mijn games kan verkopen op tweakers. Ik weet dat het veel vragen zijn, en ze hoeven zeker ook niet allemaal beantwoord te worden. Maar ben we beetje benieuwd hoe het reilt en zeilt hier op tweakes aangezien ik hier ook noch vrij nieuw ben. Thank man!
Groetjes Nestor
Groetjes Nestor