Wat is beter voor games???

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 17:08
MSI k7t (485) MSI 6309 (275)
Duron 600(300) Celeron 2 533(@900??) (290)
Geforce DDR (580) Geforce 2/V5 5500 (750)
Basic Cooler (25) Aplha Cooler (75)
Totaal prijs 1390 Totaal prijs 1390

Ze zullen dus beide ongeveer evenduur uitvallen... Mijn vraag is nu wat beter zal werken (waarschijnlijk)...

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Gezien dat die Duron multiplier locked is (waarschijnlijk) . Zou ik een Celeron 2 op een BE6-2 met Golden orb en een Geforce DDR nemen . Ik denk dat je dan het goedkoopst uit bent en zat OC FSB's .

PS. Hans , m'n Quantum loopt nog steeds . :)

• Uhmmie
Heej Peter,
Daar ging ik al vanuit aangezien ik geen pakjes meer heb ontvangen van Intercom :)
Mjah waarschijnlijk als ik de celly neem :) koop ik der een V5 5500 bij (ik ben een beetje uitgekeken op nvidea (geforce ddr viel me nog al tegen))... en ik heb een hekel aan slot converters... :( en daar komt nog eens bij dat msi (als enige merk) mij nooit teleur gestelt heeft... en dat kan ik van abit en asus niet zeggen helaas... :( :( :(
Ps.. ok de dat asus CUBX of CUV4X bordje maken ook kans :) maar ik denk toch voor MSI te gaan... (Mjah ik heb nog twee weken de tijd om te beslissen...)

Verwijderd

Ik heb hier zelf die MSI 6309 en hij is niet slecht , maar een BX blijft gewoon beter . Zeker voor een Celeron 1/2 . Ik denk ook dat die V5500 in sommige benchmarks onder de Geforce 1 DDR uit gaat komen . Als je die kaart neemt , dan toch voor de FSAA , anders kan ik geen reden verzinnen .

• Uhmmie
oa voor fsaa... maar met een beetje geluk komen der ook een beetje fatsoenlijke drivers voor 3D tekenprogramma's uit aangezien de chipset ook op professionele kaarten geplaatst word/gaat worden...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39

FFF

v5 is meer voor groot gebruik is een profesionele kaart. is ook wel goed voor games in hele hoge resolutie anders kun je beter gewoon een geforce nemen wel een DDR kan ik aanraden die is in hoge resoluties onegeveer 2 keer zo snel als gewone.
Ik zou het voor spellen op een geforce houden zeker als je niet hoger wilt spelen dan bijvoorbeeld 1152x864 ofzo.
een gefiorce 2 is ook wat beter maar gelijk een stukje duurder dus hang ervan af wat je d'r mee doet en hoeveel je d;'r aan uit wilt geven.
ook een viper II is wel aardig al vind ik hem nog wel minder dan een geforce of geforce DDR, maar ook heel goedkoop voor zo'n kaart.
mvg FFF

• Uhmmie
Waarschijnlijk wil ik er naast gamen (wat ik de laatste tijd lekker op mijn playstation doe aangezien ik helemaal schijtziek word om de zut aan de gang te krijgen...) eigenlijk met 3d animaties aan de gang te gaan... Maar daar heb ik nog geen kaas van gegeten dus het kan best zijn dat ik het dan na ee maand nie meer zoek en weer terug van naar alleen gamen... Maar ik heb toch gelijk dat de kans bij de v5 groter is dat deze ondersteund word door de grotere 3d pakketten?? of niet?? zo ja wat raden jullie aan voor de beginner?? (graag ook een beetje fatsoenlijk betaaldbaar :)

• Uhmmie
ps. dat verhaal van een geforce ddr ombouwen naar een quadro op tweakers net, klopt dat een beetje? of gaat dat ook niet werken? Najah ik denk dat ik toch naar 3dfx ga en misschien de duron (of thunderbird als ik geld heb :).... wat celly is ook weer niet echt goed voor 3d animatie bewerking toch? of gewoon een p3?

/me word helemaal gek van die verschillende hardware :) was der maar een standaard...

Verwijderd

Wat ik hoor van AMD over die multiplier lock valt me dat wat tegen, en dan zou ik toch kiezen voor een Coppermine PIII. http://hardware.netmenu.nl
Pagina: 1