Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 22:57

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Ik loop tegen een vreemd verschijnsel op, de meegeleverde software doet niet wat ik wil (kan niet zelf bepalen wat en waar ik knip en de al beschikbare software op mijn pc zoals Ulead Videostudio 11 en WMM begrijpen de file versies niet.
Kan ze dus niet inladen in VS11 ed om te editen.

Is dit een codec probleem van VS11 of gewoon te oud programma.
(overigens ik kan het wel bekijken ,de ruwe versies, met WMP dus ik geloof dat de codec in orde is..)

Of doe ik gewoon wat fout? 8)7

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
WMM ondersteund sowieso niet heel veel codecs, dus dat zou het probleem kunnen zijn. Videostudio 11 ken ik niet, maar ook hier is het mogelijk dat deze niet over de juiste codecs beschikt om de videobeelden te bewerken en te renderen. Welke extensie hebben de bestanden waar het om gaat?

Overigens zou je naar (meer professionele) videobewerkingsprogramma's kunnen kijken. Denk bijvoorbeeld aan Adobe Premiere (Essentials) CS* of aan Final Cut als je op een Mac werkt. Daarnaast denk ik dat Sony Vegas ook zou moeten werken. Deze programma's hebben een wat uitgebreidere "codec-verzameling" ingebouwd zitten. Je zou van deze programma's een trial kunnen downloaden om te kijken of de bestanden dan wel geopend kunnen worden.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 22:57

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
m2ts bestanden en mp4-bestanden in 200frames/s
Ulead videostudio 11 plus om precies te zijn. (xp besturing)

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....