Hallo,
Ik wil graag een nieuwe computer in elkaar zetten, ik ben nu nog aan het kijken naar de juiste onderdelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem voornamelijk voor office, browsing etc, allemaal vrij lichte taken. Er gaat niet gegamed worden op de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Het wordt een compleet nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben aan het zoeken geweest op de Tweakers pricewatch en heb het volgende samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag een intel processor, en bovendien een i3 omdat ik de pc over een aantal jaar nog wil kunnen gebuiken voor simpele taken als WORD. De SSD heb ik gekozen voor de performance boost die het levert, in vergelijking met een 7200 rpm HDD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik vraag me vooral af of de onderdelen bij elkaar matchen, en of de voeding genoeg wattage heeft voor het systeem. Bovendien vraag ik me af of de gebruikte onderdelen wel een goede duurzaamheid hebben, ik wil niet dat onderdelen na 3 jaar alweer kapot is.
Heel erg bedankt!
Ik wil graag een nieuwe computer in elkaar zetten, ik ben nu nog aan het kijken naar de juiste onderdelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem voornamelijk voor office, browsing etc, allemaal vrij lichte taken. Er gaat niet gegamed worden op de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Het wordt een compleet nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben aan het zoeken geweest op de Tweakers pricewatch en heb het volgende samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3225 Boxed | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 34,80 | € 34,80 |
| 1 | LG E2242T-BN Zwart | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1 , 120mm | € 3,81 | € 3,81 |
| 1 | Logitech MK260 Wireless Combo | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | GeIL Black Dragon GB38GB1333C9DC | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Sandisk Solid State Drive 64GB | € 50,- | € 50,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 511,30 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag een intel processor, en bovendien een i3 omdat ik de pc over een aantal jaar nog wil kunnen gebuiken voor simpele taken als WORD. De SSD heb ik gekozen voor de performance boost die het levert, in vergelijking met een 7200 rpm HDD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik vraag me vooral af of de onderdelen bij elkaar matchen, en of de voeding genoeg wattage heeft voor het systeem. Bovendien vraag ik me af of de gebruikte onderdelen wel een goede duurzaamheid hebben, ik wil niet dat onderdelen na 3 jaar alweer kapot is.
Heel erg bedankt!