Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik gebruik nu Windows 8 op de PC met een Hotmail adres. Dadelijk krijg ik een Windows Phone, en wil ik graag mijn nieuwe Outlook adres gebruiken. Nu kan ik natuurlijk accounts toevoegen bij de mail/agenda/personen/berichten apps, om toch dat gene te syncen. Maar met Skydrive is het volgens mij al wat lastiger. Mijn oude Skydrive van mijn Hotmail heeft 25gb, en die zou ik eigenlijk graag op Windows Phone willen gebruiken, maar als ik mij aanmeld met mijn Outlook adres, zal dit niet gaan. Nu is er een aparte Skydrive app, maar kan ik dan met een ander adres, dus mijn Hotmail adres Skydrive gebruiken? En loopt er dan toch nog die Skydrive van mijn Outlook adres naast (omdat dat mijn account is op de wp)?

Ik heb dit probleem omdat ik graag mijn account met de Hotmail login wil blijven gebruiken op de PC.

Zijn er verder nog integraties/sync opties die je mist als je twee verschillende accounts gebruikt op Windows Phone en de PC? Ik heb nergens een lijst kunnen vinden van wat er allemaal gesynct kan worden tussen die twee..

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 18-03-2013 19:19 ]

https://opensea.io/seaart

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
Je kan gewoon een tweede hotmail account toevoegen op je phone, je oude account dus. En bij settings agenda, adressen sync uitzetten en email op handmatig. Dan heb je ook 25 GB skydrive erbij, toch?

Je kan de twee accounts ook 'linken', zoek ff op het web, how to link two hotmail accounts.
Dat kan ook op de phone.

De skydrive app is (ook) een 'aparte' app op een Windows Phone. Je kan op een WP toestel ook skydrive gebruiken zonder deze app, maar dan synct ie gwoon met je hoofd MS/outlook/hotmail account.
Als je de app installeert kun je meer doen.

Dat is tenminste zo op WP7.

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Het lijkt me als je ergens in het Windows Phone OS klikt op 'opslaan op skydrive' of zoiets, dat ie dan de Skydrive neemt van je hoofdaccount.
Met de Skydrive app kan je wel op een ander account inloggen, en bestanden openen en wijzigen.
Als je op Windows 8 je hotmail account als hoofdaccount gebruikt, is het misschien handiger dat op je telefoon ook te doen?

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
fruitbakje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:28:
Het lijkt me als je ergens in het Windows Phone OS klikt op 'opslaan op skydrive' of zoiets, dat ie dan de Skydrive neemt van je hoofdaccount.
Met de Skydrive app kan je wel op een ander account inloggen, en bestanden openen en wijzigen.
Als je op Windows 8 je hotmail account als hoofdaccount gebruikt, is het misschien handiger dat op je telefoon ook te doen?
Zoiets dacht ik ook al, dat er van die kleine dingen dan niet lekker werken. Weet iemand daar meer over?

https://opensea.io/seaart