Ik gebruik nu Windows 8 op de PC met een Hotmail adres. Dadelijk krijg ik een Windows Phone, en wil ik graag mijn nieuwe Outlook adres gebruiken. Nu kan ik natuurlijk accounts toevoegen bij de mail/agenda/personen/berichten apps, om toch dat gene te syncen. Maar met Skydrive is het volgens mij al wat lastiger. Mijn oude Skydrive van mijn Hotmail heeft 25gb, en die zou ik eigenlijk graag op Windows Phone willen gebruiken, maar als ik mij aanmeld met mijn Outlook adres, zal dit niet gaan. Nu is er een aparte Skydrive app, maar kan ik dan met een ander adres, dus mijn Hotmail adres Skydrive gebruiken? En loopt er dan toch nog die Skydrive van mijn Outlook adres naast (omdat dat mijn account is op de wp)?
Ik heb dit probleem omdat ik graag mijn account met de Hotmail login wil blijven gebruiken op de PC.
Zijn er verder nog integraties/sync opties die je mist als je twee verschillende accounts gebruikt op Windows Phone en de PC? Ik heb nergens een lijst kunnen vinden van wat er allemaal gesynct kan worden tussen die twee..
Ik heb dit probleem omdat ik graag mijn account met de Hotmail login wil blijven gebruiken op de PC.
Zijn er verder nog integraties/sync opties die je mist als je twee verschillende accounts gebruikt op Windows Phone en de PC? Ik heb nergens een lijst kunnen vinden van wat er allemaal gesynct kan worden tussen die twee..
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 18-03-2013 19:19 ]
https://opensea.io/seaart