Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies ultrabook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, mijn voorkeur gaat uit naar een ultrabook omdat ik veel reis en daarom een makkelijk mee te nemen laptop wil. gewicht vind ik niet een enorm issue maar hoe lichter hoe beter uiteraard. Ik hecht wel waarde aan een redelijke accu die wel even mee gaat. Schermgrootte max 14 inch. Omdat ik niet een enorm budget rond 800 euro snap ik dat niet al mn eisen vervuld kunnen worden.

Ik zou graag films kunnen kijken, en een game kunnen spelen. Counterstrike GO of Source, dit hoeft dan ook niet op de hoogste instellingen :)

Tot slot vind ik dit wel een mooie laptop die denk ik wel aan mn eisen voldoet.

pricewatch: Sony Vaio SVT1311W1E

Wat zijn jullie gedachten hierover?

Bedankt alvast!

Verwijderd

Topicstarter
tot slot lijkt me dit ook nog wel een aardige optie. Iets over mn budget maar volgens mij een aanzienlijk betere accuduur. Kan iemand hier wat over zeggen of misschien een beter alternatief geven?

pricewatch: Acer Aspire S5-391-53314G12akk

Bedankt!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 10:51
Ik heb zelf de samsung a07 die hier boven wordt gegeven.

Persoonlijk vind ik die kwalitatief wat beter dan de Acer van hier boven en het is een voordeel dat de boel makkelijk te upgraden is. Er zit nu een SSD in en dat ding gaat als de brandweer.
Spellen spelen is te doen maar niet op een hoge resolutie (de meeste processors zijn hetzelfde van die ultrabooks)

Films kijken gaat wel erg lekker.

Accuduur is bij licht gebruik 6 a 7 uur. En film kijken red je wel 4 uur .

https://www.youtube.com/@droommotor

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor je reactie. Na heeeel wat uurtjes alweer op tweakers vertoeft te hebben lijkt mij dit ook een mooie optie. Jammer van de wifi problemen die je leest en het matige scherm. Maar ja met een budget van om en nabij de 800 euro kan je niet alles hebben.. :)

pricewatch: Lenovo IdeaPad MAH9GMH

Eens? Iemand?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 21:18 ]

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Ik zou deze niet kiezen vanwege de 610M.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:11:
Oke bedankt voor je reactie. Na heeeel wat uurtjes alweer op tweakers vertoeft te hebben lijkt mij dit ook een mooie optie. Jammer van de wifi problemen die je leest en het matige scherm. Maar ja met een budget van om en nabij de 800 euro kan je niet alles hebben.. :)

pricewatch: Lenovo IdeaPad MAH9GMH

Eens? Iemand?
Heb ik ook nog naar gekeken. De reden dat ik hiervoor niet gekozen heb is het glossy scherm, heb je weinig aan onderweg. Plus het gewicht.

Toevallig heeft een klasgenooit dit ding en heeft hem na 1 maand al ter reparatie op moeten sturen. Iets met de bios en weet ik veel wat.

Misschien is dat een uitzondering maar laat het toch even weten.

Plus de 610m schijnt weinig meerwaarde te hebben tegen over de onboard van de i5,

[ Voor 4% gewijzigd door Denzis op 21-03-2013 10:50 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen 2 laptops. Ik had eigenlijk de keuze gemaakt om de Samsung A07 te gaan bestellen maar toen ik nog even verder keek kwam ik ook deze laptop nog tegen.

http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-15z-5523

Kon geen goede link om GoT vinden dus even zo, ik ga dan voor de meest uitgebreide versie die momenteel 899 euro kost.

Ik wil jullie graag vragen of dit aanzienlijk beter is en met name om evt een game te spelen ( counterstrike GO ).

Bedankt.
Pagina: 1