Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kevinwb
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-04-2019
Hoi Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy Note(N7000).
Als ik deze aan Samsung Kies hang, krijg ik een melding dat er een update beschikbaar is namelijk Jelly Bean. Als ik deze wil installeren, geeft hij na een paar minuten aan dat de verbinding met het toestel is weggevallen. Nu heb ik het vandaag weer geprobeerd, maar krijg steeds verschillende errors zoals dit toestel wordt niet ondersteund door Kies 2.0.
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft. ;)
Mijn Samsung Kies is up-to-date.

Gr Kevin

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
Heb je de update al eens proberen te voltooien over WiFi/3G dus zonder tussenkomst van Kies ?

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12
Kies is zoals zo vaak gezegd een drama. Waarom update je niet met pc Odin?

• kevinwb
@Perkouw ja maar als ik het OTA probeer vind hij geen update, wel via Samsung Kies op de pc

• kevinwb
@MEGATRON Inderdaad een drama, Odin heb ik nog nooit gebruikt, en weet niet of het betrouwbaar is.
Met Odin is het dan een custom rom of een originele van Samsung?

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Probeer het eens op een andere OS. Bij mij werkte dit :)

• henknel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-03 09:56
Ik had hetzelfde probleem. Kies geeft aan dat er een update is. Start update en de verbinding met de note valt weg. Echter na 3 kwartier was mijn note geupdate. Dus gewoon wachten/

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12
Nee. De firmware via pc Odin flashen. Is gewoon een officiele rom die binnen 5 a 6 minuten geflahed is.
Pagina: 1