Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinratje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-08-2024
Hallo medetweakers.

Ik ben bezig met pc samenstellen doel is volgende maand de overigen onderdelen te bestellen.
Ik heb op dit moment :

Moederbord : EVGA Classified SR-2
2 Proccesoren: Intel Xeon X5660 Black Edition Engineering Sample
Voeding: Cooler Master Silent Pro Platinum 1000W (Non Eu)

Welk geheugen zouden jullie hierbij prikken ?
ik heb als Mogelijk optie de Vengeance 1600Mhz Gekozen.

Ik moet daarna nog ssd kiezen en videokaart maar ssd word zoizo een Crucial (erg tevreden met die ik al heb) de videokaart weet ik ook nog niet

Ik dank u alvast,
Bob / Kleinratje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 05:22
Wat wil je gaan doen met die PC dat je 2 processors neemt? Voor gamen is dat namelijk tamelijk onnodig ;)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Duuur.

Geen idee wat je gaat maken maar aangezien er 2 xeons van >€1000 ingaan kun je het best een Tesla kopen als GPU (neem aan dat je een workstation bouwt)
Kun je niet eventueel een ramdisk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinratje
Nou eigenlijk is meer voor de heb haha ik ben wel die hard gamer idd daar zal die voor gebruikt gaan worden.

Ik richt me nu ff op het geheugen de rest zal in een Coolermaster 800D gaan en die zal lichtelijk gemod worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wil nu nog een s1366 systeem kopen? De nieuwe 3930K is al bijna sneller denk ik of neem anders een 3970X incl. pricewatch: MSI Big Bang XPower II X79 of pricewatch: Asus Rampage IV Extreme daarbij een setje 16GB 2133MHz geheugen en je kan records breken voor de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
DDR3. Echt, dit is zo weinig informatie. Geen idee wat het budget is, capaciteit, snelheid (overklokken), limitaties, fysiek grootte (i.v.m. koeling).
Ik zal dat eerst eens toelichten.

Daarnaast staan er nog terecht vraagtekens om nu nog voor S1366 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinratje
Ik heb die onderdelen dus al in bezig! mobo proc en voeding..

budget let ik niet op let alleen op kleuren bijvoorkeur Zwart grijs als kleuren banken ivm modden..
capaciteit.. mjah ben ik nog niet mee bezig gegaan.. zitten genoeg sloten in maar denk 8 gig per proc wel voldoende zal zijn snelheid is meer een bijzaak omdat meer om het overklokbaarheid zal gaan
koeling zal waterkoeling zijn 4x12 of iets in die richting
Pagina: 1