Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onjuiste opmerking Meuktracker Media Player Classic

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
In meuk: Media Player Classic - Home Cinema 1.6.6.6957 wordt een opmerking geplaatst dat MPC icm FFDshow of met LAV-filters zo'n beetje álles moet kunnen afspelen:
Net als het originele MPC kan deze mediaspeler, in combinatie met het ffdshow-filter of lav-filter, zo'n beetje alles weergeven wat het voor zijn kiezen krijgt.
Maar juist de meest gebruikte FFDshow filter zit al in MPC, zo laat de changelog ook zien:

[q]Updated:
  • FFmpeg (n0.8-19080-g2bac153)
  • Little CMS to v2.4 (git 4ba0259)
  • Logitech SDK to v3.01 (driver 8.00.100)
  • SoundTouch to v1.7.1 r170
  • VirtualDub to v1.10.4-test1
  • MediaInfoLib to v0.7.62
  • ZenLib to v0.4.28 r430
  • Basque, Catalan, Czech, German, French, Greek, Japanese, Polish, Russian, Swedish, Traditional and Simplified Chinese, Slovak and Ukrainian translations
Waarbij de vetgedrukte sowieso in FFDshow zit, van de italic tekst ben ik wat minder zeker, maar zitten volgens mij er wel in. Het is dus een beetje vreemd om te zeggen dat FFDshow of LAV nodig is om álles af te kunnen spelen. MPC en VLC (als alternatief) doen dat al en hebben daarbij dus FFDshow niet nodig, dat is juist een van de redenen (voor mij althans) geweest om over te stappen naar VLC (later naar MPC vanwege DXVA support die eerder was dan in VLC) toen ik nog bsPlayer icm FFDshow Tryouts gebruikte. Overigens ben ik daarbij niet de enige die dat op is gevallen: nOLoGIc in 'meuk: Media Player Classic - Home Cinema 1.6.6.6957'

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2013 15:57 ]

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik ga de tekst erop aanpassen, bedankt voor het melden.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Thy art most welcome en thnx voor het aanpassen! :)