PS3 Kan wifi netwerk niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:28
Beste mede Tweakersforumleden,

Ik heb een Apple TC voor mijn netwerk en daarop staat draadloos mijn TC ingesteld maar sinds afgelopen weekend kan mijn PS3 het netwerk dat hij uitzend niet meer vinden.
Ik heb alles al geprobeerd op het router te veranderen maar niets helpt. Het gebeurde van het een op het andere moment. Ook handmatig invoeren werkt niet.
Alle andere apparaten vinden hem gewoon (iPad, MacBook Air, Windows PC, Blackberries noem maar op.)

Iemand een idee?

Alvast bedankt,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Welke beveiliging heeft je router? WEP/WPA/WPA2/WPS etc?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
Mijn beveiliging is WPA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Heb je met bijvoorbeeld je telefoon het signaalsterkte gecontroleerd? Is deze voldoende?

Heb je tevens gekeken of iets het signaal kan blokkeren in de zin van zware electronica, nieuwe kast, telefoon naast de router etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
Ja dat heb ik geprobeerd. Signaal sterkte is perfect. Hij staat ook ongeveer naast de Playstation en staat niets wat het signaal kan onderbreken. En ik heb met andere apparaten gewoon verbinding en die staan verder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag allicht (heb niet geGoogled), maar is de Apple TC wel compatible met een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
Ja hij werkte altijd tot afgelopen weekend.
Ik heb nog gezocht maar elk forum geeft aan dat het makkelijk moet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
NvU schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:06:
Ja dat heb ik geprobeerd. Signaal sterkte is perfect. Hij staat ook ongeveer naast de Playstation en staat niets wat het signaal kan onderbreken. En ik heb met andere apparaten gewoon verbinding en die staan verder weg.
Als hij praktisch naast je PS3 staat, waarom verbind je hem dan niet met kabel????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
Oke dat was misschien wat overdreven. Hij staat aan de andere kant van de hal dus dan moet de kabel helaas door de hal heen. Nu doe ik dat ook momenteel maar moet ik hem er uit halen en weer in doen.

Maar snap er niets van want als ik 10x scan staat mijn wifi netwerk er 1x tussen met een signaalsterkte van minimaal 95% en als je dan verbind is hij het toegangspunt al weer kwijt. drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 21:39
heb je alles al even een reset gegeven?
aangezien het eerst werkte zal het nu ook gewoon moeten werken ...

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
Jup TC al paar keer gereset. Al wat zitten proberen met andere instellingen enz maar geen resultaat.
Playstation is ook al een keer helemaal terug naar fabrieksinstellingen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 21:39
neem eens even contact op met appel, misschien dat hun er wat meer van weten, nooit geschoten is altijd mis ;)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er wellicht een beperking op qua aantal apparaten dat tegelijk online kan? Kun je nagaan welke apparaten verbinding maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Welk kanaal heeft het wifi signaal? Kan mij herinneren dat kanalen boven 11 problemen gaven.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:20:
Zit er wellicht een beperking op qua aantal apparaten dat tegelijk online kan? Kun je nagaan welke apparaten verbinding maken?
Er maakt 1 MBA 1 iPad en misschien paar mobiels op aangesloten maar geen idee hoe ik dat ooit kan zien. (Wat familie die op hun mobiel internet nodig hebben maar nu altijd geconnect zijn)
ieperlingetje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:23:
Welk kanaal heeft het wifi signaal? Kan mij herinneren dat kanalen boven 11 problemen gaven.
Sorry ik heb er niet bijster veel verstand van en kan het bij de instellingen niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
PS3 is vandaag helemaal kapot gegaan en kan niet meer aan.
Dus het probleem is niet meer aanwezig :(
Pagina: 1