Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-11 23:02
Ik heb een Galaxy S 2 met CM9 en ik moet wel eens wakker gesmst worden. Helaas heb ik alleen hele korte ringtones en ik kan geen manier vinden om dit langer te maken. Is er een hack oid waarmee de ringtone langer over blijft gaan (langer alsin een paar minuten of tot je m wegdrukt)?

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 14:22
Ik gebruik hier "SMS Popup" (zo heet het geloof ik) voor. Ik kan dan per contactpersoon instellen welke ringtone er gebruikt moet worden. Je kunt dan gewoon een langere ringtone op je telefoon zetten, lijkt mij.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
KillerZero86 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:00:
Ik heb een Galaxy S 2 met CM9 en ik moet wel eens wakker gesmst worden. Helaas heb ik alleen hele korte ringtones en ik kan geen manier vinden om dit langer te maken. Is er een hack oid waarmee de ringtone langer over blijft gaan (langer alsin een paar minuten of tot je m wegdrukt)?
Is het probleem dat je korte ringtones hebt (1), of dat lange ringtones niet volledig af worden gespeeld (2)?

1: Regel een langere ringtone, op google staat hoe je mp3s enzo hiervoor kan instellen
2: Dat moet met een tooltje, ik weet niet in hoeverre die er zijn en of Android de ringtone afkapt.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt eenvoudig een langere MP3 in \Notifications op je SD-card zetten. Die kun je dan instellen als sms tone.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron