Beste tweakers,
na lange tijd wil ik terug een pc in elkaar steken. Ik ben niet goed meer op de hoogte van huidige hardware, vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
games: de recentere games wil ik graag terug op pc-kwaliteit spelen (heb nu ps3). ik denk dan aan far cry 3, crysis 3,...
wil het systeem ook gebruiken voor films, gewoon wat surfen en wat standaard werktoepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tot 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
enkel muis en toetsenbord heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, ik wil zuiver selecteren op prijs-performance
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou het systeem graag compact houden, zodat dit verplaatsbaar blijft. vandaar dus de keuze voor m-itx. de keuze voor intel hangt daar blijkbaar ook mee samen, aangezien voor AM3+ geen m-itx moederborden te vinden zijn, of klopt dit niet?
ik voorzie momenteel geen extra harde schijf, ik moet nog even zien of ik nog een liggen heb, of enkel gebruik zal maken van een externe 3tb schijf. maar hierover heb ik niet echt advies nodig.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
na lange tijd wil ik terug een pc in elkaar steken. Ik ben niet goed meer op de hoogte van huidige hardware, vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
games: de recentere games wil ik graag terug op pc-kwaliteit spelen (heb nu ps3). ik denk dan aan far cry 3, crysis 3,...
wil het systeem ook gebruiken voor films, gewoon wat surfen en wat standaard werktoepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tot 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
enkel muis en toetsenbord heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Asrock B75M-ITX | € 72,53 | € 72,53 |
| 1 | Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 192,99 | € 192,99 |
| 1 | Cooler Master Elite 120 Advanced | € 38,70 | € 38,70 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 51,60 | € 51,60 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Kingston SSDNow V Series V300 120GB | € 82,- | € 82,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 639,22 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, ik wil zuiver selecteren op prijs-performance
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou het systeem graag compact houden, zodat dit verplaatsbaar blijft. vandaar dus de keuze voor m-itx. de keuze voor intel hangt daar blijkbaar ook mee samen, aangezien voor AM3+ geen m-itx moederborden te vinden zijn, of klopt dit niet?
ik voorzie momenteel geen extra harde schijf, ik moet nog even zien of ik nog een liggen heb, of enkel gebruik zal maken van een externe 3tb schijf. maar hierover heb ik niet echt advies nodig.
Alvast bedankt voor jullie hulp!