Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budgetlaptop advies nodig

Pagina: 1
Acties:

• Demoric
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2024
Hallo tweakers,

ik ben op zoek naar een nieuwe laptop aangezien ik onlangs mijn desktop verkocht heb.
Nu ben ik op zoek naar een laptop welke ik ga gebruiken voor:
  • Standaard internetdingetjes
  • HD series/films afspelen (ook op tv)
  • Liefst ook nog mogelijkheid tot het enigszins fatsoenlijk bewerken van foto's
Ik heb mezelf een budget gesteld van maximaal 600 euro. Nu heb ik al wel bij de Mediamarkt gekeken echter het aanbod is behoorlijk overweldigend. Ik zag er wel een Lenovo G580 met een i3 processor staan voor ik dacht 480 euro, dit zou misschien een optie kunnen zijn. Kan deze echter niet op tweakers terugvinden.

Oh ja wat ik niet wil is een laptop met windows 8, alhoewel de meeste dit tegenwoordig lijken te hebben ga ik toch nog voor windows 7.

Ik vroeg me af of iemand een bepaalde laptop aan kan raden? Het liefst ga ik wel voor een 15 inch scherm, groter is te lomp en kleiner lijkt me niet fijn kijken bij een film oid.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Demoric op 18-03-2013 12:16 ]

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Dell 15R SE met kortingsacties voor ongeveer 600. Komt met i5,matt 1080p scherm, 6gb ram, 750gb hdd en een 7730M. Eem betere koop is er niet :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Demoric
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2024
Iekozz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:45:
Dell 15R SE met kortingsacties voor ongeveer 600. Komt met i5,matt 1080p scherm, 6gb ram, 750gb hdd en een 7730M. Eem betere koop is er niet :).
Hey, bedankt voor je reactie. Waar kun je die in Nederland krijgen? Zie alleen de i7 variant in de pricewatch staan voor 699.

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Via dell.nl. Zie hier voor korting:.Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell