Toon posts:

N64 Vertraging op Samsung Smart TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag GoT!

We hebben hier een probleem met een N64 die we willen aansluiten op een nieuwe Samsung Smart TV (sorry heb atm geen typenummer, zal de post updaten op het moment dat ik die heb) Het probleem is alleen dat na het aansluiten via RCA alle acties een flinke vertraging hebben :(. Het zelfde probleem is er als hij is aangesloten via scart.
Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?

Groeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 23:10
Geen idee of het iets met je probleem te maken heeft, maar even google'n gaf me dit:
http://support-us.samsung...hooting_fr.jsp?idx=161761

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Typisch iets dat veel TVs doen met analoge inputs. Probeer de game modus eens aan te zetten.

Wat voor vertraging hebben we het over? Een kleine irritante vertraging (merkbaar in menu's) of ook tijdens het besturen van Mario in bijv. Mario 64?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt een vertraging in de besturing van de spellen. bijvoorbeeld: Drup op springen knop. seconde later springt de character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:07:
Het is echt een vertraging in de besturing van de spellen. bijvoorbeeld: Drup op springen knop. seconde later springt de character.
Ja dat is de input lag. Maar hoe groot is die vertraging? Een seconde is belachelijk veel. Hoe dan ook, probeer de game modus

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een seconde is misschien overdreven maar de vertraging is in ieder geval voldoende om het spelen van een spelletje aardig vervelend te maken :P Gaan de opties proberen die jullie gegeven hebben en hopen dat het resultaat oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Anders even zoeken op:
type + inputlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij heb ik dat hele probleem niet op mijn Samsung UE46D6500? Sluit er soms ook een N64 op aan in ieder geval. Wellicht de instellingen inderdaad 's nagaan. Je hebt alles aangesloten middels de bijgeleverde SCART adapter?
Pagina: 1