Onderstaande lijst heb ik gemakt na een zondag lang videofilmpjes, productreview en pricewatch kijken. Budget ligt tegen de 100 euro.
Wat erin moet:
Asus Crosshair V Formula
MSI N660Ti PE 2GD5/OC
Corsair Hydro H100i (!)
2x 3.5" schijven naast mijn SSD
Wat er niet in moet:
Stof
En geluid is een belangrijk punt. (wellicht bestel ik inderdaad 2 alternatieve fans voor mijn H100i...)
Op dit moment heb ik een CM Storm Enforcer maar helaas heb ik niet goed gekeken of de H100i wel erin zou passen (ik ging er vanuit door de vormgeving van de kast maar niet opgelet dat de usb-poorten van het I/O shield in de weg konden zitten.
)
De witte kasten spreken mij in eerste instantie erg aan. De Define r4 was mijn eerste keus maar doordat het geen ruimte biedt voor de H100i is deze afgevallen. De HAF-XB vind ik ondanks het zwarte design ook erg gaaf alleen twijfel ik of deze niet teveel stof aantrekt omdat hij redelijk gebrekkig lijkt qua stoffilters en geluid lijkt deze ook niet echt tegen te houden.
Wat erin moet:
Asus Crosshair V Formula
MSI N660Ti PE 2GD5/OC
Corsair Hydro H100i (!)
2x 3.5" schijven naast mijn SSD
Wat er niet in moet:
Stof
En geluid is een belangrijk punt. (wellicht bestel ik inderdaad 2 alternatieve fans voor mijn H100i...)
Op dit moment heb ik een CM Storm Enforcer maar helaas heb ik niet goed gekeken of de H100i wel erin zou passen (ik ging er vanuit door de vormgeving van de kast maar niet opgelet dat de usb-poorten van het I/O shield in de weg konden zitten.
De witte kasten spreken mij in eerste instantie erg aan. De Define r4 was mijn eerste keus maar doordat het geen ruimte biedt voor de H100i is deze afgevallen. De HAF-XB vind ik ondanks het zwarte design ook erg gaaf alleen twijfel ik of deze niet teveel stof aantrekt omdat hij redelijk gebrekkig lijkt qua stoffilters en geluid lijkt deze ook niet echt tegen te houden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced Black and White Edition | € 95,40 | € 95,40 |
| 1 | Cooler Master HAF XB + Window | € 88,60 | € 88,60 |
| 1 | Corsair Carbide 500R White | € 94,40 | € 94,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 278,40 | |