Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Visio print niet uit juiste lade

Pagina: 1
Acties:

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26
ik heb een Visio blad wat ik wil uitprinten ( Canon Pixma 5000)
hij stuurt de opdracht goed naar de printer maar het probleem zit in het feit dat hij vanuit de boven lade wil printen. :?
Dit is een klepje en je moet er zelf papier inzetten.

Is geen probleem maar ik snap niet dat hij dit doe ondanks de instellingen dat hij het uit de onderste lade moet halen zoals altijd , daar zit het papier al in .

Instellingen printer zijn goed , meerdere opties geprobeerd maar hij wil telkens vanuit boven het papier halen.
Ook op de printer de keuzeschakelaar geprobeerd, niets helpt.
Iemand een tip/oplossing?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Instellingen printer zijn goed , meerdere opties geprobeerd
Welke precies (en met welk OS / welke Visio)? Nu is alternatieven noemen zo lastig :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• scorpio
Visio premium 2010 , windows 8 .
Opties geprobeerd bedoel ik mee , in printer instellingen gekeken en allerlei instellingen geprobeerd ( schakelaar papier invoer , casette, automatische papierinvoer, toewijzing ) maar telkens wil hij bovenste dus.

Alternatieven voor visio? werk er graag mee en hij doet alles goed dus vervangen..niet graag.
het is alleen het printen, waarom de bovenste klep eisen terwijl ik aan alle kanten hem vertel dat hij e onderste la moet hebben?/! 8)7

Misschien zie ik een instelling over het hoofd? :?
Vandaar mijn hoop op een Visio gebruiker die het probleem herkend en weet hoe te verhelpen. _/-\o_
Ik blijf Visio liever wel gebruiken ;-)

[ Voor 21% gewijzigd door scorpio op 18-03-2013 10:17 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik bedoelde eigenlijk alternatieve printerinstellingen. Maar ik gebruik nog Visio 2007 en Wndows 7 dus loop wat dat betreft zelf achter :+
edit:
Ah, nu zie ik je edit met ook die opties.

In mijn combi kan je in ieder geval op 2 plaatsen de tray instellen: via Page setup en via Print (de printerdriver zelf). En dan nog wil je natuurlijk checken of het papierformaat overeenkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2013 10:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• scorpio
papierformaat lijkt me een goede , verklaart waarom hij onderste la niet wil .
Ik zocht net in Visio waar ik kan vinden welk formaat hij voor zichzelf neemt..kan het nog niet zo snel vinden wilde je eerst ff antwoord geven .

papierformaat gevonden = A4 ..dus goed

Gelukt _/-\o_

Ik heb via afdruk voorbeeld > pagina instelling>papierbron cassette gekozen (wist niet dat je dat hier ook kon doen ..en dat heeft geholpen.
Hopen dat hij die instelling nu houdt ..ook voor nieuw te maken visioootjes :+

[ Voor 40% gewijzigd door scorpio op 18-03-2013 10:31 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 21:50
Is het toevallig een Engelse versie van Visio?

My favorite programming language is solder.

• scorpio
Puch-Maxi schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:31:
Is het toevallig een Engelse versie van Visio?
nope ...NL..maar tis klaar zo te zien , bedankt voor het meedenken ! ;)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

scorpio schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:25:
Ik heb via afdruk voorbeeld > pagina instelling>papierbron cassette gekozen (wist niet dat je dat hier ook kon doen ..en dat heeft geholpen.
Hopen dat hij die instelling nu houdt ..ook voor nieuw te maken visioootjes :+
Leuk he, dat soort settings op een dozijn plaatsen :X

Maar afdrukvoorbeeld klinkt erg als een bestand-afhankelijk iets. Als het niet wordt onthouden: misschien helpt het dan om de aanpassing te maken in een leeg bestand en dan op te slaan als vst (template).

Pagina: 1