automatische blogposting vanuit mailinglist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07 23:04

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Topicstarter
Binnen ons bedrijf hebben we een ideas@... mailinglist. Ik ben op zoek naar een off the shelf oplossing om deze mails in iets als een blog (moet wel private zijn!) te archiveren. Dit zodat het ook voor andere/nieuwe mensen toegankelijk is.

Tumblr biedt bijna datgene wat we zoeken dmv een specifiek mailadres waarna je een blogpost kunt sturen . Alleen werkt dit niet met forwarding en dus ook niet met onze mailinglist. Het gaat niet helaas niet lukken om iedereen op de mailinglist dit mailadres aan te leren en ook in de To: te laten zetten.

Wie heeft een idee?
Het probleem is dat als je hier op probeert te googlen dat je met name info over mailinglists voor blogs vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Ga gebruik maken van wordpress binnen de organisatie. Gewoon intern beschikbaar maken en verder deze handleiding gebruiken: http://codex.wordpress.org/Post_to_your_blog_using_email

Succes!

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
kun je daar niet een ticketsysteem voor misbruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

P.O. Box schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:39:
kun je daar niet een ticketsysteem voor misbruiken?
Zou ook een optie kunnen zijn inderdaad. Wel wordt aangegeven dat alles inzichtelijk moet zijn voor eigen organisatie. Daarnaast is het voor Wordpress vele malen makkelijker een thema aan te passen met eigen wensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07 23:04

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Topicstarter
Thanks voor de pointers. Heeft wordpress niet die restrictie op forwarding zoals tumblr dat heeft? Ik kan er niks over vinden en wil dat graag eerst weten alvorens er tijd in te stoppen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

handige_harrie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:36:
Thanks voor de pointers. Heeft wordpress niet die restrictie op forwarding zoals tumblr dat heeft? Ik kan er niks over vinden en wil dat graag eerst weten alvorens er tijd in te stoppen :).
Wordpress bied, zoals te lezen in mijn linkje, pop3 ondersteuning. Je stelt een mailadres in waar wordpress uit kan lepelen. Hier maakt deze blogpost van aan.

Installeren van een wordpress omgeving hoeft je niet meer dan 10 min te kosten..

[ Voor 6% gewijzigd door Steeefie op 18-03-2013 22:22 ]

Pagina: 1