Ik wil een mailing rondsturen naar de leden van een sportclub met daarin een hyperlink naar een aanmeldformulier. Deze hyperlink is gepersonaliseerd waardoor sommige velden in het formulier (lidnummer, naam en e-mail adres) automatisch worden ingevuld met de gegevens die in de URL worden meegestuurd. Dit werkt prima dankzij de plugins Contact Form 7 en "Contact Form 7 - Dynamic Text Extension".
Maar als je doorklikt binnen de website en daarna weer terugkomt bij het formulier dan zijn alle velden weer leeg. Op http://sevenspark.com/fre...c-text-extension-released wordt uitgelegd hoe je de inhoud van de velden ook kunt opslaan in een cookie, waardoor de velden gevuld blijven, ook als je gaat rondklikken in de site. Ik krijg het echter niet aan de praat
Het zou moeten werken als je
[/quote]
<?php if(isset($_COOKIE["Referrer"])) { } else { $refer = $_GET['id']; setcookie("Referrer", $refer, time()+3600); } ?>
[quote]
toevoegt aan de header-file.
Wat ik geprobeerd heb:
Maar als je doorklikt binnen de website en daarna weer terugkomt bij het formulier dan zijn alle velden weer leeg. Op http://sevenspark.com/fre...c-text-extension-released wordt uitgelegd hoe je de inhoud van de velden ook kunt opslaan in een cookie, waardoor de velden gevuld blijven, ook als je gaat rondklikken in de site. Ik krijg het echter niet aan de praat
Het zou moeten werken als je
toevoegt aan de plugin-file, en/* Insert the referrer id via url or cookie */
function cf7_referrer(){
if(isset($_COOKIE["Referrer"])) { $val= $_COOKIE["Referrer"]; } else { $val = $_GET["id"]; } return $val;
}
add_shortcode('CF7_REFERRER', 'cf7_referrer');
[/quote]
<?php if(isset($_COOKIE["Referrer"])) { } else { $refer = $_GET['id']; setcookie("Referrer", $refer, time()+3600); } ?>
[quote]
toevoegt aan de header-file.
Wat ik geprobeerd heb:
- Ik heb het eerste stuk code geplakt aan het einde van het bestand
wp\plugins\contact-form-7-dynamic-text-extension\wpcf7_dynamic_text.php - Ik heb het tweede stuk code geplakt in het bestand
wp\themes\twentytwelve\header.php
precies boven de regel met </head> - Ik heb beide bestanden geupload naar de webserver (duh)
- Ik heb in het invulformulier in de regel
de waarde CF7_GET vervangen door CF7_REFERRER<p>Uw naam (verplicht)<br />[dynamictext* your-name "CF7_GET key='your-name'"]</p>